Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Veel zelfvertrouwen, niet durven omdat je bij voorbaat denkt het er niet uit te kunnen halen.
NienSCHaap schreef:Ik nu wel benieuwd welke ruiter/amazone zich durft te wagen om met totilas het ver te gaan schoppen.
ben er wel van overtuigd dat een ruiter/amazone het wel ver kan gaan schoppen.
Toot heeft het gewoon in zich, nu alleen nog een geschikte ruiter/amazone.
Maar zou het ook niet zo snel aannemen hoor, Toot en Ed hebben zoveel al behaald en dan mag of mag word er eigenlijks van je het zelfde verwacht.
En soms kan je keihard op je bek gaan en krijg je gelijk veel mensen over je heen van "zie je wel, je bakt er niks van" om even grof gezegd te hebben.
Maar ja hoop dat er snel een perfecte ruiter/amazone voor gevonden is om de uitdaging samen met totilas aan te gaan.
Wilawander schreef:Vandaag een grote duitse fokker gesproken en zal ik jullie eens wat verklappen? De Duitsers zijn niet bepaald gecharmeerd van Totilas.
Hun mening is dat een topsportpaard nog geen tophengst is...............................
Wilawander schreef:Vandaag een grote duitse fokker gesproken en zal ik jullie eens wat verklappen? De Duitsers zijn niet bepaald gecharmeerd van Totilas.
Hun mening is dat een topsportpaard nog geen tophengst is...............................
Ayasha schreef:Veel zelfvertrouwen, niet durven omdat je bij voorbaat denkt het er niet uit te kunnen halen.
Ik vind niks sportief aan dat geweiger.![]()
Waarom constant berichten over wie het niet wordt?Lekker nuttig nieuws.
Janine1990 schreef:Floor_x: Ik heb begrepen dat het gezinsleven van de familie Visser ook leed onder het succes van Totilas, in een eerder topic... Het is de vraag, zou de familie Visser hem terug willen? Of genieten ze van hun rust?
Janine1990 schreef:Floor_x: Ik heb begrepen dat het gezinsleven van de familie Visser ook leed onder het succes van Totilas, in een eerder topic... Het is de vraag, zou de familie Visser hem terug willen? Of genieten ze van hun rust?
Floor_x schreef:Omdat jij je er blijkbaar aan stoort dat er berichten over worden geplaatst.
Dan moet je er niet op klikken...
@daan, vind dat die reacties een stuk zijn gedimd. In het eerste topic was dat inderdaad wel zo. Maar nu is het eigenlijk alleen nog over PS. Over de andere ruiters wordt volgens mij niks verkeerds gezegd? Correct me if i'm wrong
Ayasha schreef:waarom is dat hautain?
Als dekhengst zijn ze daar nooit erg gecharmeerd van hem geweest geloof ik.
Floor_x schreef:Citaat:Waarom constant berichten over wie het niet wordt? Lekker nuttig nieuws
Maar dit is een beetje een niet nuttige discussie en we gaan ernstig offtopic dus ik hou er mee op...
dejavu schreef:Wilawander schreef:Vandaag een grote duitse fokker gesproken en zal ik jullie eens wat verklappen? De Duitsers zijn niet bepaald gecharmeerd van Totilas.
Over dat laatste; dat is ook zo. Hij moet zich nog bewijzen, net als tig andere jonge hengsten die nu veelbelovend lijken.
En ach, dat ze niet gecharmeerd zijn, is wel logisch. Beetje star van ze, dat wel.Wat als Duitsland nu 'ineens' wel het goud pakt op de wedstrijden met Totilas? Dan blijft altijd als onderste alinea verschijnen dat ze deze topper gekocht hebben bij de (toen?) grote concurrent. Toch een soort trots wat dan verloren gaat? (Lekker als-dan-verhaaltje.)
Ik hoor er ook een beetje NANANANAAAAANAA-toontje in.In Nederland vindt iedereen het hartstikke jammer dat we Totilas kwijt zijn, zij zijn hem nu rijker en vervolgens reageren ze een beetje schouderophalend van: 'Een topsportpaard is nog geen tophengst. Daarbij zijn we er sowieso niet zo gecharmeerd van.'
![]()
Hautain.