Picasso schreef:easygoing schreef:Picasso ik klikte te vroeg op verzenden en heb mn post aangepast.
Maar dan nog hebben wij geen boter op ons hoofd hoor want er is inderdaad IN nederland genoeg aan verdiend maar VOOR nederland is er op dressuurgebied heel wat verloren gegaan.
Inderdaad, maar dat is zoals het is en ik zie niet in waarom er dan vervelend gedaan moet worden aan het adres van meneer Schockemöhle, dat is ronduit onfatsoenlijk en onsportief.... Misschien moeten jullie je er bij neerleggen dat het paard nou eenmaal in Duitsland staat... Dat is eigenlijk alles wat ik in eerste instantie heb willen aangeven.
De brieven gaan mij ook veelste ver maar dat had ik al gemeld en verder zie ik niet in waarom wij ons zomaar overal klakkeloos overal bij neer moeten leggen.
Gelukkig zijn er mensen die hun mening overeind houden en niet zwijgen omdat er niets meer aangedaan kan worden. Door simpel je mening te houden en het allemaal op zn beloop te laten is in mijn ogen een karakterloos iets.

.
Overigens, volgens mijn kennis is het een fantastische man 
Zou ik ook niet zijn....Waarschijnlijk een paar Nederlanders die met gebrekkig Duits iemand als Schokemöhle een toontje lager willen laten zingen...Ik zou die brieven wel eens willen zien
Ik heb af en toe zo'n rijke fantasie, ik zit hier nu nog te lachen....!
, uit elkaar halen van een gouden combinatie. Alsof er nergens een ruiter is die ook goed met Totilas weg zou kunnen rijden. Beetje onzin allemaal.