Duitse bondscoach wil zich niet bemoeien met ruiter Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hilde_92

Re: Duitse bondscoach wil zich niet bemoeien met ruiter Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-10 23:03

Ik kan me inderdaad drukker maken over paarden in arme landen die zo mager zijn dat ze bijna niet meer op hun benen kunnen staan van ellende.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 04:29

Watch_me heeft een punt :) and i like you're horse!

bijdehandje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 04:54

Het zou mooi zijn, als Moorlands BV een klein deel van de opbrengst aan Brooks Hospitals zou doneren :o
Over het filmpje, Totilas werd door Edward niet anders gereden op de doordeweekse dagen. Er zit een groot verschil tussen een beetje in beweging houden, en laten vlammen.
Geen enkele topsporter gaat elke dag van de week voluit, ook een paard niet. Men werkt toe naar een climax en die climax ligt niet op het moment van trainen, maar op het moment waar het om punten gaat, dus in de wedstrijd.
Het zusje Uusminka is niet van de aardbodem verdwenen, die is bij haar eigenaar thuis. (uit zeer betrouwbare bron verkregen informatie, buiten internet om)
De heer Schuil is behalve fokker nog steeds rechtmatig eigenaar.
Ik zou zelf niet vebaasd zijn als deze merrie volgend jaar een veulen zou gaan baren maar wie ben ik. Wat wel zeker is, is dat ze geen Totilas nakomeling op de wereld zal gaan zetten, de eigenaar is dierenarts die zich bezig houdt met fokprogramma's op de gerenommeerde stallen.
We gaan het zien met de tijd.
Het is een beste merrie en ze zit nu nog op een leeftijd, dat fokken wel eens erg interessant zou kunnen zijn.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 11:09

Tsja tuurlijk zien we allemaal veel liever edward op toot rijden, maar iedereen mag zich er nou wel bij neerleggen dat er geen hereniging tussen hun komt! Ach en die knotjes en het hoofstel, tuurlijk maakt dat "onze" toot minder mooi.. Maar hij word lekker ontspannen gereden, dus hij heeft erg geen last van.. Zal voor edward juist ook fijn zijn dat er iemand normaal op hem rijd. Ben benieuwd wat we van hem nog terug gaan zien in de wedstrijd ring, en met wie natuurlijk! Ik denk dat over 3 tot 6 maanden de storm iets meer is gaan liggen... Dan heeft iedereen zich er wel bij neergelegd en dan zullen de ruiters met intresse naar voren komen! Dan zullen we weten wie hem zal gaan rijden (als hij nog uitgebracht gaat worden natuurlijk!)
Ik vraag me wel af wat je moet gaan betalen om hem te rijden! Terwijl het PS alleen voordeel bij heeft als hij punten heeft, en dan krijgt hij er ook nog eens geld voor! _O- goede zakenman blijkt wel weer! ;)

Ik vind alleen die bandages tot over ze knieen zo gek zitten! Haha

Liezewies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 13:24

Het hele gedoe is toch echt wel onnozel.

Gal heeft dat paard al die jaren niet voor niets gereden, hij is er zeker niet armer van geworden. Hij is ongeslagen kunnen afstappen.
Totilas gaat niet voor zo een pak geld verkocht zijn aan iemand die niet het beste voor heeft met het paard. Want hoe goed PS hem ook kan verzekeren, als hij morgen doodligt in de stal, heeft PS er een serieus verlies aan geleden. Totilas krijgt een super verzorging.

Nu is het alleen wachten op een rijke snuiter die zoon of dochter wil laten doorbreken in de Grand-Prix. Maar wees maar zeker dat PS er op gaat toekijken dat dat allemaal op een fatsoenlijke manier gebeurd. Al is het maar om zijn investering veilig te stellen.

Knotten en frontriemen ? Aub zeg.

nattetas

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:08

1ding is zeker,de nieuwe ruiter of amazone zou zich zelf zeker moeten bewijzen,dit paard heeft natuurlijk alles gewonnen wat er maar te winnen valt met edward als ruiter,en hij of zij zou dan toch moeten laten zien dat hij of zij dat ook voor elkaar krijgt,want anders krijgt deze persoon zeker heel veel commentaar.

ashleylucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 21:16

ik vind het gewoon jammer dat Totilas verkocht is.
Edward en Totilas waren zoown goed met z'n 2tjes.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 03:44

Hmmm... ik vindt Totilas onder deze vrouw helemaal niet zo spectaculair...
Toot was bij Edward zelfs als hij stil stond al een bijzonder paard, maar op het filmpje in de OP vindt ik hem niet bijzonder ogen :n

Jammer zeg.. want ondanks dat ik baal dat hij verkocht is gun ik duitsland Toot wel, vooral een bepaald iemand :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:31

nattetas schreef:
1ding is zeker,de nieuwe ruiter of amazone zou zich zelf zeker moeten bewijzen,dit paard heeft natuurlijk alles gewonnen wat er maar te winnen valt met edward als ruiter,en hij of zij zou dan toch moeten laten zien dat hij of zij dat ook voor elkaar krijgt,want anders krijgt deze persoon zeker heel veel commentaar.

Al rijdt ie de sterren van de hemel dan nog zal hij commentaar krijgen. ;)

Daphne: Toot was niet spectaculairder als ie stilstond onder Ed als onder deze ruiter. :+ In twee weken tijd kan een paard echt niet zo hard veranderen hoe graag de nederlanders het ook geloven :(:)
En tuurlijk istie niet spectaculair in zijn lopen, hij wordt gewoon lekker rustig getraind.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 08:33

Ayasha; Jawel hoor, ik vindt van wel :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 09:50

Hoe kan een paard dat goed gevoerd en getraind wordt in 2 weken tijd zo veranderen, geef me eens een logische verklaring? :)

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:02

IK vindt dat hij er minder spectaculair uitziet, lijkt me genoeg toch?
Het is mijn mening, en als je het daar niet mee eens bent geeft dat niet hoor, daarvoor is het ook MIJN mening en niet de jouwe :)

Ik heb helemaal geen zin in discussie's van welles, nietus, over wie er gelijk heeft... want wat ik vindt veranderd niet snel ;)
Of iemand moet met bewijzen komen van dat het niet waar is, maar wie bepaald of wat ik vindt waar is of niet waar is?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:09

Ik vraag je enkel om een logische verklaring. Wat je mening verder is moet jij weten. :+ Wilde enkel weten wat jij denkt dat de reden is dat hij op korte tijd zo veranderd is. Niet meer of minder.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 11:11

Zo erg verranderd is hij ook weer niet vind ik, ja hij ziet er anders uit als in de ring, helemaal opgedirkt en gewassen en glanzend gepoetst.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 13:57

Daphne__ schreef:
IK vindt dat hij er minder spectaculair uitziet, lijkt me genoeg toch?
Het is mijn mening, en als je het daar niet mee eens bent geeft dat niet hoor, daarvoor is het ook MIJN mening en niet de jouwe :)

Ik heb helemaal geen zin in discussie's van welles, nietus, over wie er gelijk heeft... want wat ik vindt veranderd niet snel ;)
Of iemand moet met bewijzen komen van dat het niet waar is, maar wie bepaald of wat ik vindt waar is of niet waar is?

Ja nee, je hebt gelijk. Het paard is in een paar dagen tijd compleet veranderd en zichzelf niet meer. Totilas, wie is dat?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:32

Bomba; Je kunt berichten ook zo verdraaien dat ze jou goed uitkomen :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:36

Wat is er aan verdraait?

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:46

Ehm... alles?

Het enige wat ik gezegd heb is dat ik vindt dat Totilas kwa uitstraling veranderd is, meer niet.
Wat Bomba er van maakt komt op iets heel anders neer.

Maar ik weet waar dit op uitdraaid, en ik heb helemaal geen zin in mij moeten verdedigen nadat ik in 1 berichtje mijn mening zet (Dat toot veranderd is) :n

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 14:51

Ayasha schreef:
nattetas schreef:

Al rijdt ie de sterren van de hemel dan nog zal hij commentaar krijgen. ;)

Daphne: Toot was niet spectaculairder als ie stilstond onder Ed als onder deze ruiter. :+ In twee weken tijd kan een paard echt niet zo hard veranderen hoe graag de nederlanders het ook geloven :(:)
En tuurlijk istie niet spectaculair in zijn lopen, hij wordt gewoon lekker rustig getraind.

Daphne__ schreef:
Ayasha; Jawel hoor, ik vindt van wel :)

Wel onthouden wat je waarop reageert. :) Dus neen, zo hard draait Bomba het niet ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 18:00

Daphne__ schreef:
Ehm... alles?

Het enige wat ik gezegd heb is dat ik vindt dat Totilas kwa uitstraling veranderd is, meer niet.
Wat Bomba er van maakt komt op iets heel anders neer.

Maar ik weet waar dit op uitdraaid, en ik heb helemaal geen zin in mij moeten verdedigen nadat ik in 1 berichtje mijn mening zet (Dat toot veranderd is) :n

Ja kleren maken de man, harnachement het paard...
Denk je dat Totilas er zo bijzonder uit ziet bij Edward op stal? Neuh hoor, is daar ook gewoon een paard...