Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nattetas schreef:1ding is zeker,de nieuwe ruiter of amazone zou zich zelf zeker moeten bewijzen,dit paard heeft natuurlijk alles gewonnen wat er maar te winnen valt met edward als ruiter,en hij of zij zou dan toch moeten laten zien dat hij of zij dat ook voor elkaar krijgt,want anders krijgt deze persoon zeker heel veel commentaar.
Daphne__ schreef:IK vindt dat hij er minder spectaculair uitziet, lijkt me genoeg toch?
Het is mijn mening, en als je het daar niet mee eens bent geeft dat niet hoor, daarvoor is het ook MIJN mening en niet de jouwe
Ik heb helemaal geen zin in discussie's van welles, nietus, over wie er gelijk heeft... want wat ik vindt veranderd niet snel
Of iemand moet met bewijzen komen van dat het niet waar is, maar wie bepaald of wat ik vindt waar is of niet waar is?
Ayasha schreef:nattetas schreef:1ding is zeker,de nieuwe ruiter of amazone zou zich zelf zeker moeten bewijzen,dit paard heeft natuurlijk alles gewonnen wat er maar te winnen valt met edward als ruiter,en hij of zij zou dan toch moeten laten zien dat hij of zij dat ook voor elkaar krijgt,want anders krijgt deze persoon zeker heel veel commentaar.
Al rijdt ie de sterren van de hemel dan nog zal hij commentaar krijgen.
Daphne: Toot was niet spectaculairder als ie stilstond onder Ed als onder deze ruiter.In twee weken tijd kan een paard echt niet zo hard veranderen hoe graag de nederlanders het ook geloven
En tuurlijk istie niet spectaculair in zijn lopen, hij wordt gewoon lekker rustig getraind.
Daphne__ schreef:Ayasha; Jawel hoor, ik vindt van wel
Daphne__ schreef:Ehm... alles?
Het enige wat ik gezegd heb is dat ik vindt dat Totilas kwa uitstraling veranderd is, meer niet.
Wat Bomba er van maakt komt op iets heel anders neer.
Maar ik weet waar dit op uitdraaid, en ik heb helemaal geen zin in mij moeten verdedigen nadat ik in 1 berichtje mijn mening zet (Dat toot veranderd is)