...verbouwen ze van mijn part zijn hele onderkant ( tegenwoordig kan zoiets)en zetten hem dan een aantal jaar in een gedeelde cel Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orban schreef:Als castratie dan niet helpt bij zo een personen dan gewoon liquideren die handel. Opgeruimd staat netjes zou ik zeggen.
Ayasha, heb jij eigenlijk kinderen? Uit jou reactie's te lezen vermoed ik van niet. Je bent wel iemand die houd van rel schoppen hé. Ik begrijp wel een beetje dat je ook de eventuele andere kant van het verhaal wil tonen maar staar je daar niet blind op.
Ach waarom ook niet.... Eerlijke processen en men is onschuldig tot de schuld bewezen is was zoooo 1998.
Ik staar me er niet blind op, ik weet dat hij schuldig kan zijn. Maar in tegenstelling tot sommigen onder ons hier (wie is er zich eigenlijk aan het blind staren dan?) besef ik ook dat hij onschuldig kan zijn.
Zulke dingen komen niet uit de lucht vallen nee, die valse beschuldiging kwam van een 15 jarige die verliefd was op der lesgever wie haar afwees (terecht, de beste man was 11 jaar ouder) en vervolgens ging ze de ..... uithangen en vertellen dat ie haar verkracht had.
Echt die man heeft fijne jaren gehad.... En inmiddels ruim 5 jaar later zijn er nog mensen die het geloven...

Het nieuws boeit me, meer niet. (anders zou'k immers niet in dit topic zitten). keep your pants on. 
orban schreef:Ayasha, je moet je niet zo persoonlijk aangevallen voelen door mij en vel helemaal geen oordeel over je. Er staat niet voor niks een knipoog bij. Ik ben zelf ook een pitte dame die er ook meteen alles uitfloept zoals het in me op komt. Vroeger zou ik je wel persoonlijk aanvallen maar door wat ouder en wijzer te worden heb ik meer verstand gekregen.

Zinloze discussie. 
besita schreef:ik vind het niet normaal dat sommigen hier vinden dat het bijna " normaal " vinden dat een volwassen , getrouwde 40 jarige man zich vergrijpt aan 14 jarige meisjes ..onder het mom van " dat sommige meiden er een beetje zelf om vragen
Ik was net de eerste die het wist omdat ik haar vriendin ben/was. Het is inmiddels verwaterd maar toen waren we beste vriendinnen.
(niet door die gebeurtenis trouwens).
Maar goed, het schijnt iets van de laatste tijd te zijn dat mensen monsters worden nog voor er tastbaar bewijs is.
) weet ik hoe hard het de onterecht beschuldigde kan kwetsen..... wizewo schreef:En een slachtoffer dat er is omdat er te laks gereageerd is, leeft verder met een feestje, dat komt wel weer goed ?!
Ik ken beiden (en meer als een)...ik vind het vreselijk voor onterecht beschuldigde, maar als je de vraag stelt wat ze erger vinden. Zelf ontrecht beschuldigd worden of zijn eigen kind (als ze er hebben) wat voorkomen had kunnen worden...