In de toekomst mogelijk aandelen van Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:31

Navidad schreef:
jemig zeg.

aandelen van een paard kopen? nee sorry die gedachte gaat er bij mij totaal niet in. Het is en blijft een dier, geen object of bedrijf. zo word totilas opgesteld als een project. Dit geeft mij alleen maar meer aan dat schockemoller een geldwolf is. maar buiten schockmoller om, in mijn ogen is dit totaal verkeerd.

Een paard verkopen en erin handelen oke. maar het dier zakelijk opsplitsen in meerdere aandelen? Zonde.

Er zijn zoveel paarden in de sport die meerdere eigenaren hebben. Parzival voor een flinke tijd bv. Daar ging toch ook niemand over zeuren?
Aandelen in Totilas is toch ook niet meer of minder dan dat men zich in koopt? :+

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:43

Ayasha schreef:
Navidad schreef:
jemig zeg.

aandelen van een paard kopen? nee sorry die gedachte gaat er bij mij totaal niet in. Het is en blijft een dier, geen object of bedrijf. zo word totilas opgesteld als een project. Dit geeft mij alleen maar meer aan dat schockemoller een geldwolf is. maar buiten schockmoller om, in mijn ogen is dit totaal verkeerd.

Een paard verkopen en erin handelen oke. maar het dier zakelijk opsplitsen in meerdere aandelen? Zonde.

Er zijn zoveel paarden in de sport die meerdere eigenaren hebben. Parzival voor een flinke tijd bv. Daar ging toch ook niemand over zeuren?
Aandelen in Totilas is toch ook niet meer of minder dan dat men zich in koopt? :+

het idee van aandelen in een paard is lang niet nieuw,dit gebeurd al veel langer bv bij de renpaarden ...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 21:48

knollentuin schreef:
het idee van aandelen in een paard is lang niet nieuw,dit gebeurd al veel langer bv bij de renpaarden ...

:j Maar het eerste paard dat in me op kwam dat meerdere eigenaren had was Parzival _O-

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 06:53

lukkie schreef:
Er schijnt toch nog een (volle) zus van Totilas te zijn ? Met heelveel talent ? Hoe is het daar mee ? nieuwe topper ?

klopt die staat ook bij edward op stal! hele mooie merrie :) maar er schijnen wel meer volle broers en zusssen te zin van totilas

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 07:10

Pr_BillyBoy schreef:
lukkie schreef:
Er schijnt toch nog een (volle) zus van Totilas te zijn ? Met heelveel talent ? Hoe is het daar mee ? nieuwe topper ?

klopt die staat ook bij edward op stal! hele mooie merrie :) maar er schijnen wel meer volle broers en zusssen te zin van totilas

Nee, die staat er al een hele tijd niet meer.
De website van Edward is niet up to date.

Ayasha
Blogger

Re: In de toekomst mogelijk aandelen van Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 07:29

Heb even gezocht, maar waar is Uusminka nu dan? :)

kissmeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 13:05

tja wat ik al dacht..gewoon de fokkerij in.
vindt het terrecht dat de knhs totilas niet heeft gekocht, dadelijk hebben ze zo hun eigen stal! :D

en wat betreft die aandelen:moet je eens kijken hoeveel hengstenhouders de hengsten samen hebben!Dus dat is niet nieuws.

en edward heeft nog 2bloedverwanten van totilas op stal staan en een hele hoop andere toppers!komt allemaaal goed!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 13:11

Er kan wel aldoor gepiekerd worden over Totilas die naar Duitsland is gegaan maar dat is is nou eenmaal zo. Nederland is toch één van de beste paardenlanden ter wereld? Dan laat Nederland zich toch niet op de kop zitten door zoiets.... Als wij zo'n paardenland zijn dan kunnen we prima met andere paarden in de ring verschijnen en prijzen winnen, Totilas is geen toverpaard.. Natuurlijk heeft hij een prachtige uitstraling en zwiepende voorbenen, maar het is echt niet het enige paard op aarde met goede kwaliteiten.....

Navidad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 13:35

Ayasha schreef:

Dat snap ik ook wel, Maar aandelen en twee of drie eigenaren is toch echt wel een heel verschil. Ik weet niet of je ooit de dvd van schockemuller eens hebt gezien? Dan snap je mischien wat ik bedoel.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-10 14:14

Navidad schreef:
Ayasha schreef:

Dat snap ik ook wel, Maar aandelen en twee of drie eigenaren is toch echt wel een heel verschil. Ik weet niet of je ooit de dvd van schockemuller eens hebt gezien? Dan snap je mischien wat ik bedoel.

Wat is het verschil?
En neen, ook geen behoefte aan. :+