Kendra schreef:@Wildgirl: ben het helemaal eens, we moeten nog maar zien of het ook een goed vaderpaard is. Voor de eerste lichting veulens ben ik niet zo bang - er is goed geselecteerd en het waren waarschijnlijk stuk voor stuk goede merries. Maar of het een tweede Jazz wordt? Ik vraag het me af. De tijd zal het leren.
Voor het overige vind ik ook dat er erg overdreven wordt gereageerd en vooral erg amicaal. Edje en Tot...net alsof iedereen zowel man als paard privé kent. Brr...
Ja t lijkt wel of iedereen ineens niet meer kritisch naar Totilas kan kijken, ik hoef mijn merrie er niet bij(in het geval dat ik een warmbloed merrie zou hebben dan).
Maargoed, ik ben érg benieuwd.
Wedden dat als volgend jaar de veulens tegenvallen de meningen ineens om gaan slaan?
daarnaast, edward wist dondersgoed van te voren waar hij aan begon.
hij wist dat dit paard weg zou gaan, dat het niet zijn eigen was en dat het duurde zolang als het duurde....
vergeet niet dat als er 1 keiharde handelaar is, het edward gal is.
maargoed, ik zal dit topic niet langer ''vervuilen''....misschien is het handig om een soort crisis nummer in te stellen voor als bokkers het niet meer aan kunnen, de hele hetze rondom totilas....