Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Celia schreef:OMG! Hier krijg ik nu echt eens tranen van in de ogen! Ik ben zo'n persoon die dan altijd maar het goede hoopt, en ik bleef maar kijken van ah komaan er loopt daar wel een tophoefsmid die dit dier nu volop aan het helpen is, maar plots zag ik staan dat ze kort na dat filmpje ingeslapen is... Bah daar ging men goeie moed en dan moest ik toch wel even slikken! Wie, o wie doet nu toch zoiets... Dit dier mag nu eens uit haar stal komen en zien hoe de buitenwereld eruit ziet, hoe het is om paard te zijn, en dan 5 minuten laten is ze gewoon niet meer... Arme arme merrie. Hopelijk bestaat die heerlijke weide hier boven in de hemel toch echt, dit wens ik zo'n dier dan toch echt wel toe!
het zij zo 
Janine1990 schreef:JessAndHope schreef:Voor iedereen die over sommige posts heen lezen, ik denk níet dat het paard zover moet lopen als bewijs materiaal, maar om het paard naar de trailer te vervoeren!
Mooi terrein voor iemand die haar eigen paarden niet eens kan verzorgen... Voor mij gaat deze vlieger dus niet op....
justhorses schreef:Janine1990 schreef:Mooi terrein voor iemand die haar eigen paarden niet eens kan verzorgen... Voor mij gaat deze vlieger dus niet op....
Dit is denk ik het terrein van de redder hoor ( de stichting die de paarden hebben opgehaald) niet van de eigenaaresse van de paarden !
ranna schreef:Er stond in de OP dat er idd een paard van iemand anders bij stond die wel goed verzorgd was. Dan vraag ik me ook af of die persoon dat dan niet gezien moet hebben? Als paardenliefhebber laat je dat toch niet zo gebeuren en biedt je toch desnoods zelf aan om de hoefsmid te betalen als geld een probleem zou zijn?Aangezien er ook paarden van andere eigenaren op het erf waren kan ik me niet voorstellen dat die dit niet gezien hebben en eerder alarmgeslagen hebben bij instanties.