Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Henkjan schreef:@Vjestagirl: Ik denk dat minstens 90% van Nederland zich dan niet normaal gedraagd volgens jou
wendyashley schreef:Nou en ik houd me niet aan de wet, en waarom niet? omdat ik dan niet eens meer normaal kan ademhalen, al die onnozele regeltjes/wetjes in dit kleine landje.
Van mij mag de manege lekker doorgaan met verloten, dan maar op een andere manier, elke jan l*l kan een pony aanschaffen,het dier verwaarlozen en er nog ongestraft mee wegkomen ook.

wendyashley schreef:Nou en ik houd me niet aan de wet, en waarom niet? omdat ik dan niet eens meer normaal kan ademhalen, al die onnozele regeltjes/wetjes in dit kleine landje.
Van mij mag de manege lekker doorgaan met verloten, dan maar op een andere manier, elke jan l*l kan een pony aanschaffen,het dier verwaarlozen en er nog ongestraft mee wegkomen ook.
Aan welke wetten houd jij je niet dan? wendyashley schreef:Er is toch niemand die jou opzadeld met een dier, je koopt een lot en dus kies je bewust voor de pony of het geld. Zo niet, moet je de knip lekker dicht houden en niet meedoen.

Ivonka schreef:En terecht. Geef ze maar lekker die 500 in cash. Hebben mensen tegenwoordig veel meer aan
Nuage schreef:Nee maar als de verloting enkel de pony was geweest dan was ik er zeker op tegen geweest! Dan zadel je dus wel iemand op met een dier. Maar in deze constructie zie ik het probleem gewoon niet.