Ann-Kathrin Linsenhoff koopt sportrechten Totilas

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:55

Frantic schreef:
Tja, een ander zou zeggen, die jongen heeft zich goed ontwikkelt en heeft zich perfect aan zijn paard leren aanpassen....

_/-\o_

say hallelujah :P

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:00

karin1985 schreef:
Het is zo apart. Toen Edward nog op Lingh reed kwam ik net op dit forum kijken en de boventoon was toen, wat plukt die heer en wat een kapstokken. Nu heeft ie een wereldpaard onder zijn kont gehad en dat ging geweldig en is de boventoon dat hij geweldig is.
(Of Edje heel goed is of niet is laat ik in het midden ik ken hem niet persoonlijk en kijk te weinig paardensport)

Edward heeft niet de meest fraaie zit om te zien, nog steeds niet, hoewel hij er wel keihard aan gewerkt heeft. Maar hij rijdt wel enorm functioneel en hij heeft door de paarden die hij in de tussentijd gereden heeft ook wel meer 'gevoel' gekregen mi. In de tijd van zijn opkomst zag je hem nog wel eens zelfs in de stap aan de lange teugel na de proef nog zitten prikken, maar dat zal hij met paarden als Sisther ed vast afgeleerd hebben ;)

knollentuin

Re: Ann-Kathrin Linsenhoff koopt sportrechten Totilas

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:05

Wat ik eigenlijk wel grappig vind is dat als wij een paard zoeken en willen kopen gaan we m eerst proberen, zien of het klikt dit soort paarden gaan weg voor astronomische bedragen zonder dat er op proefgereden wordt, ik denk niet dat er heel veel in de rij staan om op dit paard te rijden[ ja ff proberen\voelen in een binnenbak zonder publiek..] stel je voor dat je m niet aan t lopen krijgt...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:07

Misschien vindt er nog wel een soort Idols plaats bij Schockemohle, mogen ze allemaal proberen en dan kijken ze wie het beste past :+

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:08

Zou dan iedereen mee mogen doen ,ook wij??

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:10

Misschien heeft mevrouw Linsenhoff de sportrechten wel met heeeeeele andere doeleinden gekocht, en krijgt ze de zwarte piet helemaal onterecht toegespeeld... :Y)

Aangezien Rath er ook niet op gaat.....................

cyrano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 22:12

nikilover schreef:
hallo mensen, zie dat ik niet zo veel hoef toe te voegen !

Cyrano, volgens mij zijn wij het heel erg met elkaar eens ! ;) Ben het helemaal eens met hem commentaar dat je hier hebt gegeven.

Dat gevoel had ik idd al ;)

Yakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 20:22

ik mis in dit bericht het vraagteken (staat op horses.nl wel achter de kop) evenals deze tekst "...Ann-Kathrin Linsenhoff gaf in een reactie aan niks te weten van het kopen van de sportrechten."

KetakiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 19:29

Sibade schreef:
Vond het ook een beetje vreemd interview met Tosca Visser waarin ze vertelde dat het gerucht van verkoop in de wereld was geholpen om Edward uit zijn evenwicht te halen tijdens de WEG... en dat terwijl manlief met PS om de tafel zat... Bah.. zelf genoot ze al van het uitstappen van Toot... vreemd mens. ^) ^)

waar is dat intervieuw dan te zien? :)

Sibade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:24

In de IDS !