Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charles

Re: Nicole Werner haalt uit naar Anky van Grunsven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:21

Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ook niet of het al genoemd is, maar Nicole Werner's Facebook profiel is niet voor iedereen toegankelijk, dus zo openbaar was haar 'uitbarsting' niet. Ik denk dat een redactiemedewerker van horses.nl Nicole als 'vriend' op Facebook heeft en dit gelezen heeft. Anky's reactie op de openbaarheid van Nicole's reactie (welke ik kan begrijpen want ze zal emotioneel zijn geweest...) is dus een beetje overtrokken. Iemand anders heeft hem openbaar gemaakt, niet Nicole.

Desalnietemin vind ik dit ook net een soap :') En over het feit of Anky wel of niet euforisch is, eerlijk is eerlijk, er is een plaats vrij in het Nederlandse dressuurteam....

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:26

Charles schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ook niet of het al genoemd is, maar Nicole Werner's Facebook profiel is niet voor iedereen toegankelijk, dus zo openbaar was haar 'uitbarsting' niet. Ik denk dat een redactiemedewerker van horses.nl Nicole als 'vriend' op Facebook heeft en dit gelezen heeft. Anky's reactie op de openbaarheid van Nicole's reactie (welke ik kan begrijpen want ze zal emotioneel zijn geweest...) is dus een beetje overtrokken. Iemand anders heeft hem openbaar gemaakt, niet Nicole.

Desalnietemin vind ik dit ook net een soap :') En over het feit of Anky wel of niet euforisch is, eerlijk is eerlijk, er is een plaats vrij in het Nederlandse dressuurteam....

Hmm ja, dat kan inderdaad ook nog wel!
Maar dan nog, als ik iemand niet mag, die mij iets heeft geflikt wat ik niet zo aardig vind, lichtjes uitgedrukt, ga ik diegene ook niet zwart maken op mijn WWW die voor iedereen besloten is... :n
Zo ook op facebook...
Wat dat betreft gaat het me ook om het idee, zoiets doe je gewoon niet... :n

Anky moet nog terugkomen met Salinero, en jij hebt het al over en plekje in het team? Beetje voorbarig, bovendien heeft Edward Sister nog waar hij niet beroert mee scoort.

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:26

Charles schreef:

Ik denk dat er voor Anky en Salinero altijd wel een plekje in het team is hoor ;)

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:27

jee waar maken ze zich druk om, r zijn veel belangrijkere zaken die er wel echt toe doen, ipv wie wat op welk internet deel heeft gezet, get over it!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:29

Wat een heerlijk soap in de dressuurwereld!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:31

PattyOosten schreef:
Charles schreef:

Ik denk dat er voor Anky en Salinero altijd wel een plekje in het team is hoor ;)

Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, Anky hoorde niet meer bij de (op die momenten) 'beste' van het team, dus was er geen plek in het team. Nu misschien weer wel. Zou best kunnen dat ze zich nu weer meer op de dressuur richt en minder op reining. Maar dat is speculeren ;-)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:33

Janine1990 schreef:
Hmm ja, dat kan inderdaad ook nog wel!
Maar dan nog, als ik iemand niet mag, die mij iets heeft geflikt wat ik niet zo aardig vind, lichtjes uitgedrukt, ga ik diegene ook niet zwart maken op mijn WWW die voor iedereen besloten is... :n
Zo ook op facebook...
Wat dat betreft gaat het me ook om het idee, zoiets doe je gewoon niet... :n

Anky moet nog terugkomen met Salinero, en jij hebt het al over en plekje in het team? Beetje voorbarig, bovendien heeft Edward Sister nog waar hij niet beroert mee scoort.

Daar heb je gelijk in, dat is niet slim om te doen, maar wellicht had de emotie even de overhand. Ze zal misschien nu ook wel denken, had ik het maar niet neergezet. :D

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:36

Volgens mij was Salinero gewoon stuk. Als hij weer top is, rijdt Anky echt Hap er wel uit, of Imke.

Suzanne37

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:38

Floridian schreef:
Dat is het nadeel van e-mail, hyves, twitter en facebook. De juiste toon bij het bericht is op elke manier te intepreteren.
Als je zou zeggen: Totilas is sold! Dan kun je dat met een vrolijke noot doen (lekker puh, jij geen goed paard meer) of met een trieste toon (jeetje wat een nare ontwikkeling). Het is net hoe je het leest, en zo is het met vele dingen. Je kunt op deze manier alles verkeerd intepreteren en zo ontstaan ruzies etc....spijtig. :(:)

Juist plus het feit dat er via het internet veel sneller dingen gezegd worden omdat het makkelijker gaat en je elkaar niet persoonlijk hoeft op te zoeken. Ik vind het niet altijd een vooruitgang. ;)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:44

PattyOosten schreef:
Volgens mij was Salinero gewoon stuk. Als hij weer top is, rijdt Anky echt Hap er wel uit, of Imke.

Laatste memorabele overwinning van Salinero is uit 2008, volgens mij ligt sowieso de focus nu meer op Painted Black.. En we gaan zien of ze Hans Peter en Imke 'eruit' rijdt. Dat is altijd nog afwachten. ;)

Beeeeeeeeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:46

Anky heeft er zelf voor gekozen om geen deel te namen aan de WEG. Zowel met Painted Black als met een fitte Salinero heeft zij altijd beter gescoord dan Imke en Hans Peter. Anky is dus echt niet wanhopig voor een teamplek

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:48

zure reactie, het stond overal op internet en dan is het een beetje kinderachtig om Anky erover 'aan te vallen'. Dan laat je jezelf wel heel erg kennen vind ik... Pak dan de telefoon ipv dingen op internet te zetten, moet je kijken wat voor reacties zoiets geeft!,

als professional moet je zoiets niet op internet gooien, emotie of niet.
Laatst bijgewerkt door Michael1104 op 15-10-10 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:48

Charles schreef:
Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, Anky hoorde niet meer bij de (op die momenten) 'beste' van het team, dus was er geen plek in het team. Nu misschien weer wel. Zou best kunnen dat ze zich nu weer meer op de dressuur richt en minder op reining. Maar dat is speculeren ;-)

Salinero was geblesseerd, daarom was er geen plekje. Ik denk dat Anky er afgelopen WEG wel in had gezeten als dat niet het geval was... Painted Black is verkocht.

Charles schreef:
Daar heb je gelijk in, dat is niet slim om te doen, maar wellicht had de emotie even de overhand. Ze zal misschien nu ook wel denken, had ik het maar niet neergezet. :D

Emotie is prima, maar ik heb iets dergelijks ook nog nooit op een netwerksite gezien, nog nooit van gehoord... Dus dat wel een hele hoge emotie...

Als ze op bokt leest, dan weet ik wel zeker dat ze denkt: Shit!

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:49

Charles schreef:

Ze heeft ook een reactie geplaatst op Anky's status op facebook. En dat is wel openbaar..

Citaat:
Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:50

Mij hoor je ook niet zeggen dat ze wanhopig is, ik zeg alleen dat er een plek vrij is in het team.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:51

Senzafine schreef:
Ze heeft ook een reactie geplaatst op Anky's status op facebook. En dat is wel openbaar..

Citaat:
Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden

Oke dat wist ik niet, dat is niet handig :D

Edit: Ik kan niet op Anky's facebook hoor... Ik denk alleen als je bevriend bent met haar.
Laatst bijgewerkt door Charles op 15-10-10 11:54, in het totaal 1 keer bewerkt

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:57

nja duitsland kan ieder geval in zijn handjes klappen, 1 flinke concurent minder..En wat een drama over een regeltje met 3 woorden..come on grow up.

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 11:58

Janine1990 schreef:
Niemand is heilig, laten we dat voorop stellen... Maar sommige mensen laten zich wel makkelijk kennen als het ware.

Absoluut mee eens :)

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:02

Malibu schreef:
Gooische paarden???? _O- :')

Kijk, nou dàt is nog eens een idee!

Ik denk dat die post eerder werd geplaatst in ongeloof. Zo van: "Totilas is sold :wow: 8)7 "
Verder vind ik het een redelijk overdreven reactie die erop volgde, gaat Nic op iederéén boos worden die iets op FB of Twitter of Hyves of zelfs BOKT heeft gezet? Het is in iéder geval duidelijk: het vertrek van Totilas maakt bij iedereen véél emoties los! Maar ik blijf erbij dat ik niet denk dat het verkeerd bedoeld was.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:04

Senzafine schreef:

Citaat:
21 uur geleden

Ik vind dit ook niet bepaald tactisch van Anky. Het was heel anders geweest als ze eerst contact had gehad met Edward of Nicole, maar zo komt het op mij ook niet prettig over (en t is niet eens mijn paard ;) )
Tijdje geleden was er bij links een spelletje dat je bewuster maakt van de gevolgen van wat je post op twitter enz, denk dat Anky dat spelletje ook wel even had mogen testen. In deze situatie kan ik me de reactie van Nicole helemaal voorstellen; het is wel een collega die zo'n bericht even nodig moest twitteren maar vergat een smsje te sturen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:06

Juut: Denk dat juist Nicole dat spelletje even moet doen, in plaats van Anky. Anky twittert iets dat een uur eerder hier al op bokt stond, maar heeft gewacht op een officieel persbericht.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:33

Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Het gaat er niet om dat Anky dat nieuwsbericht op dr site heeft geplaatst en ze getwittert heeft, het gaat erom dat ze dat blijkbaar belangrijker vond dan haar collega te steunen met een smsje of wat dan ook met het slechte nieuws..

En ja als je dan al geemotioneerd bent flap je er dingen uit die je er liever niet uitflapte.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:34

x_Marr schreef:
Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Het gaat er niet om dat Anky dat nieuwsbericht op dr site heeft geplaatst en ze getwittert heeft, het gaat erom dat ze dat blijkbaar belangrijker vond dan haar collega te steunen met een smsje of wat dan ook met het slechte nieuws..

En ja als je dan al geemotioneerd bent flap je er dingen uit die je er liever niet uitflapte.

En Anky was niet geëmotioneerd????

Dat vind ik zo grappig, Nicole wordt verdedigd omdat ze geëmotioneerd zou zijn...
En Anky is gewoon lomp bezig, maar die heeft geen gevoelens bij de verkoop...

Heeeeeul bijzonder.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:37

Wat een ophef. Waar gaat dit nou om?
Als je toch informatie krijgt en overal wordt dat bekend gemaakt waarom mag jij het dan niet op Twitter, Facebook of weet ik veel waar neerzetten? Op Bokt stond het eerder dan op de site van Anky of bijv. Van Baalen. Worden wij dan straks hier ook aangevallen?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 12:39

Jeetje mensen, paard is verkocht.. Lik je wonden, zet het een avond op een zuipen en ga door met je leven..

Wát een ordinaire catfight..