Desalnietemin vind ik dit ook net een soap

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charles schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ook niet of het al genoemd is, maar Nicole Werner's Facebook profiel is niet voor iedereen toegankelijk, dus zo openbaar was haar 'uitbarsting' niet. Ik denk dat een redactiemedewerker van horses.nl Nicole als 'vriend' op Facebook heeft en dit gelezen heeft. Anky's reactie op de openbaarheid van Nicole's reactie (welke ik kan begrijpen want ze zal emotioneel zijn geweest...) is dus een beetje overtrokken. Iemand anders heeft hem openbaar gemaakt, niet Nicole.
Desalnietemin vind ik dit ook net een soapEn over het feit of Anky wel of niet euforisch is, eerlijk is eerlijk, er is een plaats vrij in het Nederlandse dressuurteam....
PattyOosten schreef:Charles schreef:Desalnietemin vind ik dit ook net een soapEn over het feit of Anky wel of niet euforisch is, eerlijk is eerlijk, er is een plaats vrij in het Nederlandse dressuurteam....
Ik denk dat er voor Anky en Salinero altijd wel een plekje in het team is hoor
Janine1990 schreef:Hmm ja, dat kan inderdaad ook nog wel!
Maar dan nog, als ik iemand niet mag, die mij iets heeft geflikt wat ik niet zo aardig vind, lichtjes uitgedrukt, ga ik diegene ook niet zwart maken op mijn WWW die voor iedereen besloten is...![]()
Zo ook op facebook...
Wat dat betreft gaat het me ook om het idee, zoiets doe je gewoon niet...![]()
Anky moet nog terugkomen met Salinero, en jij hebt het al over en plekje in het team? Beetje voorbarig, bovendien heeft Edward Sister nog waar hij niet beroert mee scoort.
Floridian schreef:Dat is het nadeel van e-mail, hyves, twitter en facebook. De juiste toon bij het bericht is op elke manier te intepreteren.
Als je zou zeggen: Totilas is sold! Dan kun je dat met een vrolijke noot doen (lekker puh, jij geen goed paard meer) of met een trieste toon (jeetje wat een nare ontwikkeling). Het is net hoe je het leest, en zo is het met vele dingen. Je kunt op deze manier alles verkeerd intepreteren en zo ontstaan ruzies etc....spijtig.
PattyOosten schreef:Volgens mij was Salinero gewoon stuk. Als hij weer top is, rijdt Anky echt Hap er wel uit, of Imke.
Charles schreef:Dat ligt er maar net aan hoe je het bekijkt, Anky hoorde niet meer bij de (op die momenten) 'beste' van het team, dus was er geen plek in het team. Nu misschien weer wel. Zou best kunnen dat ze zich nu weer meer op de dressuur richt en minder op reining. Maar dat is speculeren
Charles schreef:Daar heb je gelijk in, dat is niet slim om te doen, maar wellicht had de emotie even de overhand. Ze zal misschien nu ook wel denken, had ik het maar niet neergezet.
Charles schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus weet ook niet of het al genoemd is, maar Nicole Werner's Facebook profiel is niet voor iedereen toegankelijk, dus zo openbaar was haar 'uitbarsting' niet. Ik denk dat een redactiemedewerker van horses.nl Nicole als 'vriend' op Facebook heeft en dit gelezen heeft. Anky's reactie op de openbaarheid van Nicole's reactie (welke ik kan begrijpen want ze zal emotioneel zijn geweest...) is dus een beetje overtrokken. Iemand anders heeft hem openbaar gemaakt, niet Nicole.
Desalnietemin vind ik dit ook net een soapEn over het feit of Anky wel of niet euforisch is, eerlijk is eerlijk, er is een plaats vrij in het Nederlandse dressuurteam....
Citaat:Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden
Senzafine schreef:Ze heeft ook een reactie geplaatst op Anky's status op facebook. En dat is wel openbaar..Citaat:Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden
Malibu schreef:Gooische paarden????![]()
Senzafine schreef:Ze heeft ook een reactie geplaatst op Anky's status op facebook. En dat is wel openbaar..Citaat:Nicole Werner: Dank je Anky dat je dit Twittert! Toch heel bijzonder dat je ons niets laat horen. Je bent een erg slechte collega. We wisten dit al lange tijd, maar nu mag van ons de hele wereld het weten.
21 uur geleden
x_Marr schreef:Ik begrijp de reactie van Nicole heel goed.
Het gaat er niet om dat Anky dat nieuwsbericht op dr site heeft geplaatst en ze getwittert heeft, het gaat erom dat ze dat blijkbaar belangrijker vond dan haar collega te steunen met een smsje of wat dan ook met het slechte nieuws..
En ja als je dan al geemotioneerd bent flap je er dingen uit die je er liever niet uitflapte.