Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Siegje schreef:Wat een vreemde reacties allemaal.. Zou jij meer dan 10 minuten de aandacht hebben voor een reportage over het nederlandse handbalteam en hun prestaties?
En mensen die alleen verstand van paarden hebben en geen interesse voor politiek, moeten eens wat vaker buiten de stal komen.
Siegje schreef:Wat een vreemde reacties allemaal.. Zou jij meer dan 10 minuten de aandacht hebben voor een reportage over het nederlandse handbalteam en hun prestaties?
En mensen die alleen verstand van paarden hebben en geen interesse voor politiek, moeten eens wat vaker buiten de stal komen.
en dan had ik het ook vervelend gevonden. 
Linea schreef:Siegje, ik heb totaal geen problemen met politieke items en heb ook zeker interesse in andere dingen die in deze wereld gebeuren buiten de paarden. Maar na het lezen van dit voorpagina nieuws is het toch logisch dat we teleurgesteld zijn? Ik ging, samen met een heleboel andere bokkers, ervan uit om een avondje onderuit gezakt op de bank naar een leuke documentaire te kijken over springpaarden, dan valt dit toch tegen, ongeacht het feit dat er heel wat andere interessante dingen op de wereld zijn.