Vanavond op TV: opleiding van springpaarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:36

Dat was ook kort :=

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:36

Dat was echt super kort zeg!

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:37

Dat was het?! dat waren nog geen eens 10 minuten!

dlientjuh

was dat alles >;)

Linea

Re: Vanavond op TV: opleiding van springpaarden

Dat was dan het tv moment waar ik de hele avond al naar uit heb gekeken...

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:38

Juist.. 8)7

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:39

Ja we hebben de hele opleiding gezien XD NoT

HRE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:41

Linea schreef:
Dat was dan het tv moment waar ik de hele avond al naar uit heb gekeken...

en het viel ook nog flink tegen ook...

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:42

...wat een lachertje weer! _O- ....en ze spreken elkaar en zichzelf nog tegen ook..nee, de betere paarden worden niet verkocht maar een fonds zou wel helpen! 8)7

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:43

Wat een vreemde reacties allemaal.. Zou jij meer dan 10 minuten de aandacht hebben voor een reportage over het nederlandse handbalteam en hun prestaties?

En mensen die alleen verstand van paarden hebben en geen interesse voor politiek, moeten eens wat vaker buiten de stal komen.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:45

Siegje schreef:
Wat een vreemde reacties allemaal.. Zou jij meer dan 10 minuten de aandacht hebben voor een reportage over het nederlandse handbalteam en hun prestaties?

En mensen die alleen verstand van paarden hebben en geen interesse voor politiek, moeten eens wat vaker buiten de stal komen.

goh wat kort door de bocht. Hoe vaak wordt er wel niet een uur lang besteed aan voetbal? Waarom dan niet een keer een reportage over de paardensport..het leek mij wel interessant om eens te zien hoe die springpaarden nou eigenlijk worden opgeleid voor het hogere werk en hoe de jongens als een Wim Schroder en een Jeroen Dubbeldam daar in staan

Linea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:47

Siegje, ik heb totaal geen problemen met politieke items en heb ook zeker interesse in andere dingen die in deze wereld gebeuren buiten de paarden. Maar na het lezen van dit voorpagina nieuws is het toch logisch dat we teleurgesteld zijn? Ik ging, samen met een heleboel andere bokkers, ervan uit om een avondje onderuit gezakt op de bank naar een leuke documentaire te kijken over springpaarden, dan valt dit toch tegen, ongeacht het feit dat er heel wat andere interessante dingen op de wereld zijn.

abeltje_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:47

Siegje schreef:

nee, maar als ik een handbal liefhebber was ws wel :) en dan had ik het ook vervelend gevonden. ;)
ik heb trouwens ook maar weinig interesse voor politiek, als ik een hoop gelul in de lucht wil horen ga ik wel naar een cabaretier, dan heb ik tenminste ook nog wat te lachen. :+

Pr_BillyBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:49

oke dat stelde ook niet echt veel voor..

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 21:51

dat was nogal een anticlimax -O-

henkb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 22:22

Linea schreef:
Siegje, ik heb totaal geen problemen met politieke items en heb ook zeker interesse in andere dingen die in deze wereld gebeuren buiten de paarden. Maar na het lezen van dit voorpagina nieuws is het toch logisch dat we teleurgesteld zijn? Ik ging, samen met een heleboel andere bokkers, ervan uit om een avondje onderuit gezakt op de bank naar een leuke documentaire te kijken over springpaarden, dan valt dit toch tegen, ongeacht het feit dat er heel wat andere interessante dingen op de wereld zijn.

Bij Nieuwsuur een documentaire - dat hoort daar helemaal niet thuis dat kan iedereen wel aanvoelen - ongeacht dit valt het idd wel tegen. Stemmingmakerij en straks ook nog een keer een bondscoach die zich moet laten beinvloeden door paardenhandelaren.

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 00:12

Er is trouwens toch al zo'n fonds om goede paarden in Nederland te houden?

Cahill

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 06:20

Ik heb niets gemist dus....!!! :D

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 06:34

Ik had niet gekeken lag al lekker in me bedje haha! ach paardensport is totaal onbelangrijk vind de tv. ik vind ook echt dat daar zeker wat aan gedaan moet worden, dat stomme voetbal heeft 100x meer uitzenduren dan paardensport. Wij alleen met olympische spelen of indoor brabant of het wk wat opl alleen 4span was. dressuur was een iniminie samenvattinkje, ga van het springen ook niet terug kijken. Zo te horen is het de moeite niet waard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:11

Het leken wel reclameblokjes voor de paardenhandelaren Dubbeldam, Schroder en Van Grunsven. Dubbeldam vertelde ook gewoon dat als zijn beste paard verkocht is, hij gewoon weer een nieuwe maakt en dat die dan ook weer te koop komt.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 08:21

Nou komt er af een toe een klein stukje op tv, is het nog nie goed.
Weet ook wel dat dit niks voorsteld maar we moeten ergens beginnen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:12

hahah en daar zijn ze dan uren voor aan het filmen geweest!!! om die 5 minuten uitzending (als het de 5 minuten al haalt)....

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 12:19

LindyH schreef:
Er is trouwens toch al zo'n fonds om goede paarden in Nederland te houden?

jepz...maar ja, zolang er allemaal mensen zijn met eigen belangen.....zal Nederland niet bovenaan mee kunnen rijden in de springsport.

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 19:42

Dat was niet echt de moeite. Was al lekker gaan zitten met een zakje chips... Krijg je eerst de Dolle Mina's die weer hun zegje moeten doen. Het zal me werkelijk waar een worst wezen hoeveel vrouwen er deze ronde niet in het kabinet zitten. Ik vind het veel belangrijker dat de mensen die er nu plaats nemen hun werk eindelijk eens zo goed doen dat ze het 4 jaar vol kunnen houden. Heb zo'n broertje dood aan dat stemmen. M'n geplande avond lekker penny acher de tv is teleurstellend in het water gevallen... :( |(

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 16:32

Is het niet gewoon zo dat we teveel springruiters van niveau hebben... als we gewoon een Dubbeldam niet mee kunnen nemen. Dan weet je als paardeneigenaar toch ook niet waar je je topper het beste onder kan brengen zodat hij wel de mooie wedstrijden loopt.