Edward Gal gaat lunchen met het Koninklijk Huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 19:12

Ibbel schreef:
Alex en Maxima nodigen iedere maand een aantal interessante (jonge) mensen uit voor lunch of diner - uit allerlei richtingen: kunst, bedrijfsleven, sport, goede doelen, agrarische sector, je kan het zo gek niet bedenken, als je ergens op één of andere manier bent opgevallen, kun je een uitnodiging krijgen. En echt niet alleen de 'bazen' in al die bedrijven en sectoren.
Dus Edward zal er vermoedelijk niet alleen aan tafel zitten, maar gewoon deze keer tot de selecte kring van genodigden behoren. Alex en Maxi doen dit om een goed beeld van 'hun onderdanen' en 'hun land' te krijgen, in voorbereiding op het echte werk. En volgens goed ingelichte kringen blijft Trix nog wel even aan...

Goed gezien Ibbel.
Deze mevrouw mocht ook op de lunch komen..... en een voorpret :D

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 10:01

trekpaardluf schreef:
Wat leuk.. Vind het echt tof voor hem.. ik denk ook dat er gespreksstof genoeg is :P

Ik wil de koninklijke familie wel eens op het paard zien zitten.. of een paardrijbroek aanhebben ofzoo :P

Nou, dan zorg je er gewoon voor dat je regelmatig op het strand rijdt tussen Katwijk en Wassenaar. Kom je ze met enige regelmaat tegen :-)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 16:51

Haha, zo leuk :D

Lante

Re: Edward Gal gaat lunchen met het Koninklijk Huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-10 17:12

Ik denk dat oprechte wederzijdse interesse genoeg is voor een gezellige lunch hoor. En dat mensen niet onder de indruk zijn van WL's algemene ontwikkeling, ik vraag me dan eigenlijk wel af hoe goed zulke mensen onze kroonprins eigenlijk kennen. :) Verder zijn leden van het koningshuis ook gewoon mensen die toevallig in de Oranje familie zijn geboren. Ze zijn allemaal wel opgegroeid met paarden, dus denk dat het wel goed komt met de lunch. Ze hebben elkaar bovendien al meerdere keren gesproken op de grotere evenementen waar het koningshuis ook altijd te vinden is, dus ze kennen elkaar ook al vast wel een beetje.