Kijk hier maar eens op bokt hoe vaak er bij staat in prijs verlaagd, koopje, met spoed etc etc bij de advertenties van de paarden en pony's. Dat is nu veel vaker als eerst.[/quote]
Ik ben het met je eens dat dit er steeds vaker bij staat, maar kijk ook naar de reden erachter. Het is niet altijd dat iemand het niet meer kan betalen. Ik heb er bijv. 9 op pension staan en houd nog meer dan voldoende over voor avondjes uit, weekendjes weg, etc.
Toch heb ik er ook spoed bij gezet. Simpelweg omdat ik hem niet aankon. Klinisch goed gekeurd, maar een enorm sterk karakter. Hij heeft nu een nieuw baasje, een mede-bokker, die echt met hem weet om te gaan en hij weet de grens ook van haar. Raar maar waar...staat er spoed bij dan reageert opeens (bij wijze van spreken) de hele wereld.
Noem het wat je wilt, maar in business life heet zoiets een amrketing stunt. Al praat ik het niet goed, want er zullen uiteraard ook mensen zijn, die daadwerkelijk de kosten niet meer kunnen betalen.Zo ken ik ze ook, die eerst een nieuw paard kopen en dan denken:"Oh, 2 paarden kosten wel erg veel. Wat nu?" Maar dan denk ik simpelweg (om nog even terug te komen op het huizen verhaal...je koopt ook geen tweede huis als je je andere nog niet verkocht hebt, terwijl je het niet kunt betalen, etc.
Nu stuiteren waarschijnlijk veel mede-bokkers, maar dit is slechts mijn mening. Ieder heeft recht op zijn eigen.