Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Mister_m: Zal het PS niet gaan om de kwalificatiewedstrijden? Als dit geen kwalificatiewedstrijd is, dan hebben beide er weinig aan.
zitake schreef:Op gebied van topsport zal Belgie nooit de top halen, simpelweg door zo'n dingen. Ze hebben er verre van systeem inzitten.
Hermelientje schreef:@Mister_m
Bedankt voor de uitleg.
Was zelf in Aken voor de landenwedstrijd en weet bijna zeker dat Claudia daar ook boven Peter eindigde. Dus op recente vorm wint zij het zou ik zeggen.
Waarom gaat Vicky Smits eigenlijk niet mee, die behaalt toch hoge scores dus zou zich geplaatst moeten hebben. Is er iemand hier die de reden weet?
s0173957 schreef:Hermelientje schreef:Waarom gaat Vicky Smits eigenlijk niet mee, die behaalt toch hoge scores dus zou zich geplaatst moeten hebben. Is er iemand hier die de reden weet?
Ik dacht dat Vicky geblesseerd was?
Want inderdaad, mocht deze combinatie fit zijn was er geen enkele discussie mogelijk!
s0173957 schreef:zitake schreef:Op gebied van topsport zal Belgie nooit de top halen, simpelweg door zo'n dingen. Ze hebben er verre van systeem inzitten.
U vergeet Clijsters en Henin?
U vergeet Luc Van Lierde?
U vergeet Tom Boonen, Philip Gilbert, Johan Museeuw, Eddy Merckx,...?
Laten we veralgemeningen achterwege laten aub...
mister_m schreef:Hermelientje schreef:@Mister_m
Bedankt voor de uitleg.
Was zelf in Aken voor de landenwedstrijd en weet bijna zeker dat Claudia daar ook boven Peter eindigde. Dus op recente vorm wint zij het zou ik zeggen.
Waarom gaat Vicky Smits eigenlijk niet mee, die behaalt toch hoge scores dus zou zich geplaatst moeten hebben. Is er iemand hier die de reden weet?
Volgens ik vernam heeft vicky een operatie gehad waardoor ze er een tijdje uitlag. Indien dit niet was gebeurt was zij normaal wel een cirtitude in het team
donner5 schreef:het is zeer spijtig dat Peter zo laag door de bocht gaat
heb verschillende vergelijkingen opgezocht
- HINCKSTEAD GP PETER 65.530
CLAUDIA 66.470
- AACHEN GP PETER 62.888
CLAUDIA 63.340
- ROTTERDAM GP PETER 65.140
CLAUDIA 64.620
dwz dat CLAUDIA 2X voor PETER is geeindigd
(geen grote verschillen)
ik begrijp hem ook niet dat hij Claudia zo afbreekt en
verklaard dat zij wedstrijden uitkiest waar geen grote
namen deelnemen (WAAR RIJDT PETER DAN ZELF ?)
WAT IK MIJ WEL AFVRAAG IS WAAROM PETER IN AUGUSTUS
NIET HEEFT DEELGENOMEN AAN HET BELGISCH KAMPIOENSCHAP
TERWIJL HIJ AANWEZIG WAS EN IN DE LICHTE TOER HEEFT GEREDEN
CLAUDIA HEEFT DAAR DEELGENOMEN EN WEL MET VOLGENDE RESULTATEN
- GP 66.213
- GPS 65.708
- GP KUS 67.750
dit zou ook weleens de reden kunnen zijn waarom zij Peter niet hebben genomen en Claudia wel