dan zouden vele het kunnen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Zoooodeju!
Wat een complex, prachtig!
Vroeger op de basisschool zat ik altijd te tekenen, ik had wel 15 a4tjes aan elkaar geplakt waar allemaal van dit soort dingen op stonden. Maar dat was lang zo mooi nog niet...
Citaat:@hippolyte: mooi stuk proza, vol aannames als: heel veel, komt vaak voor etc. Het zal allemaal, of niet natuurlijk. Wanneer komen die Perfecte Boktruiters eens in mijn ring dan??????????/
.
, ik mis alleen wel de stukken land waar de paarden op kunnen staan
.
. Wat het paardje betreft ben ik het trouwens wel met je eens, ik vind het een stuk prettiger om te zien dan zo'n dikbil, maar dat is persoonlijk natuurlijk
. Knavia schreef:Nou, nou, nou, wat een commentaar op dat filmpje.
Over de zit van deze meneer kan je best een mening hebben maar ik zie op de subtop wedstrijden hier in NL ook zulke hobbelaars voorbij komen. En laten we niet vergeten dat deze meneer waarschijnlijk best wel zenuwachtig was, 't is niet niets om daar te mogen rijden. Net zoals bij de meesten hier, zal het thuis wel veel beter zijn gegaan.
Paard is niets mis mee, loopt met schwung en in ieder geval regelmatig, wat niet gezegd kan worden over 25% van de paarden die op wedstrijden hier in NL verschijnen.
Als jij dit schwung en regelmaat noemt vraag ik me af wat onregelmatig in houd.Citaat:Over de bespiering, de meeste dressuurpaarden zijn gewoon te vet, da's geen bespiering, da's gewoon blubber op die billen. Heeft deze in ieder geval geen last van. Bovendien is het zo te zien een volbloedje of een trakehner, niet te vergelijken met onze KWPN'ers.

Citaat:Zo schudden met het hoofd kan als de tong over het bit gaat, komt op alle niveau's voor.
Dus ff dimmen met commentaar alsjeblieft, kritiek leveren vanachter de computer is makkelijk maar respect tonen blijkbaar iets lastiger.
Ulissa schreef:Met 300 stallen mis ik de weides voor de paarden.
Die komen nml. niet in het filmpje voor.
Alles is luxe behalve aan de 1e behoefte van een paard heeft
men niet gedacht.
Met 300 stallen zullen het niet alleen maar *toppaarden* zijn die daar staan.
Knavia schreef:Nou, nou, nou, wat een commentaar op dat filmpje.
Over de zit van deze meneer kan je best een mening hebben maar ik zie op de subtop wedstrijden hier in NL ook zulke hobbelaars voorbij komen. En laten we niet vergeten dat deze meneer waarschijnlijk best wel zenuwachtig was, 't is niet niets om daar te mogen rijden. Net zoals bij de meesten hier, zal het thuis wel veel beter zijn gegaan.
Paard is niets mis mee, loopt met schwung en in ieder geval regelmatig, wat niet gezegd kan worden over 25% van de paarden die op wedstrijden hier in NL verschijnen.
Over de bespiering, de meeste dressuurpaarden zijn gewoon te vet, da's geen bespiering, da's gewoon blubber op die billen. Heeft deze in ieder geval geen last van. Bovendien is het zo te zien een volbloedje of een trakehner, niet te vergelijken met onze KWPN'ers.
Zo schudden met het hoofd kan als de tong over het bit gaat, komt op alle niveau's voor.
Dus ff dimmen met commentaar alsjeblieft, kritiek leveren vanachter de computer is makkelijk maar respect tonen blijkbaar iets lastiger.
Over Anky van Grunsven, super toch. Leuk voor dat land dat ze een ervaren trainer kunnen inschakelen. Of het wat gaat worden, zal alleen de toekomst ons zeggen.
Slaap lekker iedereen en vrede op aarde!