Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DebjeDopje schreef:Ik mag hopen dat die 'man' opdraait voor de DA kosten?
Solvej schreef:DebjeDopje schreef:Ik mag hopen dat die 'man' opdraait voor de DA kosten?
Het is zijn eigen paard dus ik neem aan dat hij ook zijn eigen DA moet betalen ja, maar als dat je grootste zorg is...
De straffen zouden hier eens flink aangesterkt moeten worden want het is van de zotte dat zulke gevallen over het algemeen véél te goed er vanaf komen.
oostenrijk schreef:Even voor de duidelijkheid.
1) Het is zijn eigen veulen.
2) Hij gooit de riek in het oog van het paard, met veel geweld.
3) Die emmer die hij gooit, gooit hij voor dat hij de riek gooit,is anders gemonteerd op het filmpje van L1
4) De spijlen waar het paardje zijn hoofd door steekt zijn breed genoeg ,voor een kompleet hoofd van een volwassen paard door heen te steken.
5) Het veulen is blind aan het oog.
6) Hij wist dat er camera’s hingen en dat hij in de gaten werd gehouden voor dieren mishandeling.
7) Hij staat bekend als een brut in de paarden wereld.
8) Het is de zelfde man die in het limburgs dagblad van 10-9-2010 staat op pagina regio B5 links onder TRUCKER.
9) Er Lopen nog meer aan klachten van geweld tegen deze man.
10) Dat filmpje moet juist door zoveel mogelijk mensen bekeken worden .
DebjeDopje schreef:Oh dat wist ik niet sorry! Maar in dat geval, heeft hij toch de keuze of hij er een DA bij haalt? Nee dat totaal niet, maar ik had eerder al geraggeerd dat ik walg van dit soort mensen en met de vraag of iemand wist hoe het nu met het veulen is