Minister Verburg telt dertig trekpaardveulens met staart

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

White_Fella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 13:49

Iris82 schreef:
Tuurlijk kan het KVTH er wel wat aan doen. Zij zijn echt wel vrij om dit in hun voorwaarden op te nemen.

helemaal mee eens, laten we vooral niet KVTH de hand boven het hoofd houden, aardig wat mensen die daar de kop in het zand steken over deze kwestie..

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:15

Kim14 schreef:
En na de keuring kunnen ze er net zo leuk weer mee naar Frankrijk kachelen en hem er alsnog afhalen. Laat ze is wachten tot ze als 3jarige weer terugkeren op de keuring en dan de situatie nog eens bekijken voordat ze dit gaan roepen..

Dat moeten ze het goed noteren dat dat paard als veulen wel een staart had heeft die er daarna geen meer jammer mag hij niet meer komen.

Kaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 14:44

Iris82 schreef:
Tuurlijk kan het KVTH er wel wat aan doen. Zij zijn echt wel vrij om dit in hun voorwaarden op te nemen.

Als het KVTH er wat aan zou doen, heb je alleen maar meer risico dat het probleem vérplaatst wordt en niet ópgelost wordt en daarvoor moet je bij de overheid zijn ;)

Perrokai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 17:14

Ik snap dat niet helemaal hoe dat moet werken...en wat de waarde dan uberhaupt van een stamboek is als er gewoon maar een nieuwe opgericht word met andere kenmerken.

Inderdaad als ze ballen hadden dan deden ze het gewoon. Ik geloof nooit dat op een paar met vastgeroeste ideeen na ze daar succes mee gaan boeken om een nieuw stamboek op te richten.

En ieder veulen word geboren met staart denk ik ? Dus hoezo gerommel met papieren heen en weer sturen naar frankrijk ? Dat is toch ook gewoon fraude ? Maar de overheid kan daar met 1 penstreek een einde aan maken en dan is het opgelost dus zonder iemand de hand boven het hoofd te houden lijkt mij dat de beste en enige optie die het meest doeltreffend is. En de frauderende DA's oppakken of doen fokkers het gewoon zelf...? Wat ook niet mag. Wat dat betreft snap ik al die halfbakken besluiten, regeltjes en daden niet. Zowel niet van de overheid als van het KVTH.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:18

Ankie_Boris schreef:
liberty schreef:
Vind het zo ondiervriendelijk!

Of dieronvriendelijk? :Y) haha sorry! Moest erom lachen..

joh het was al laat :+