politie mag de poep van hun paarden ook wel opruimen dan, kijk dat schiet nie op! ze moeten opletten op d emensne, maar ja komop zeg een buitje en het is weg, een andre evrhaal vind ik het als het echt bij iemand voor de deur gebeurt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Caprice4evah schreef:Bizzybijtje schreef:Er ligt hier helemaal niet veelDan eerder die boeren die het slik niet opruimen wat van hun trekkerbanden af komt
Die mogen wel wat meer beboet worden...
Komen ze geld te kort ofzo?
Maar hé, Hulst haalt de voorpagina!![]()
ff geheel offtopic, maar hier haak ik ff op in, als rasechte boerendochter, maar van wat hier word gezegd gaan mn haren wel ff overeind![]()
Boeren zijn toen met het laatste ongeluk op de hulsterseweg ook door het slijk gehaald wbt deze stelling van jou en geheel onterecht, las ook iets van een ander met de nieuwe overgespoten auto?? Als 'stadsmensen' zo dom zijn om bv hard te gaan vliegen in de polders waar je maar 60 mag in de tijd dat er veel gerooid/oogst word van het land dan moet je de polderwegen niet opzoeken! Ik kan me geeneen boer in onze omtrek heugen wie het niet wegveegt/schraapt als ze klaar zijn op het land en anders staan er langs 2 kanten een waarschuwingsbord.
Waar je geen weet van heb moet je niet over gaan zeuren of gaan afvallen.
Maar goed wat ik ervan begrijp is dat dat wetsvoorstel er nog niet door is? Ze moeten eens wat logischer gaan nadenken...
Caprice4evah schreef:Bizzybijtje schreef:Er ligt hier helemaal niet veelDan eerder die boeren die het slik niet opruimen wat van hun trekkerbanden af komt
ff geheel offtopic, maar hier haak ik ff op in, als rasechte boerendochter, maar van wat hier word gezegd gaan mn haren wel ff overeind![]()
Boeren zijn toen met het laatste ongeluk op de hulsterseweg ook door het slijk gehaald wbt deze stelling van jou en geheel onterecht, las ook iets van een ander met de nieuwe overgespoten auto?? Als 'stadsmensen' zo dom zijn om bv hard te gaan vliegen in de polders waar je maar 60 mag in de tijd dat er veel gerooid/oogst word van het land dan moet je de polderwegen niet opzoeken! Ik kan me geeneen boer in onze omtrek heugen wie het niet wegveegt/schraapt als ze klaar zijn op het land en anders staan er langs 2 kanten een waarschuwingsbord.
Maar goed wat ik ervan begrijp is dat dat wetsvoorstel er nog niet door is? Ze moeten eens wat logischer gaan nadenken...
Chaos schreef:Krissie, ik ken geen enkele boer die het wél doet maar oke.
Waarom denken jullie in hemelsnaam dat het afdoende zou zijn je mest op te schuiven naar de berm. Dat is je reinste onzin, je kunt dan nog net zo beboet worden, en het maakt het voor buurtbewoners echt niet beter want die stront ligt er nog.
Eerlijk gezegd vind ik het nogal naief. Opschuiven en klaarrr. Nee zo werkt dat dus niet, dat is verplaatsen ipv opruimen.
En daarom laat ik het gewoon liggen zo als het valt. Waar ze allemaal al geen problemen van maken.
Bizzybijtje schreef:Relax...Het was geen aanval op boeren, maar eerder zoiets van 'er komt meer slik van trekkerbanden af dan dat er paardenpoep op straat komt'.
Enneh, ik ben geen stadsmens... Zelfs als je onder de 60 rijd kan het nog gebeuren.
Jolandaa_ schreef:Bizzybijtje schreef:Relax...Het was geen aanval op boeren, maar eerder zoiets van 'er komt meer slik van trekkerbanden af dan dat er paardenpoep op straat komt'.
Enneh, ik ben geen stadsmens... Zelfs als je onder de 60 rijd kan het nog gebeuren.
In mijn ogen richte je wel doelgericht op de boeren maargoed.
Ik weet niet wat jij voor een beeld hebt van dat slijk, maarre dat word altijd netjes na het werken op de land schoon gemaakt. Dat ben je als boer verplicht (een beetje regen en je hebt een glijbaan) hier in de regio hebben we vaak zat politie gehad omdat de boer dat dus nog niet schoon had gemaakt. mensen bellen wegens 'overlast' (boer was 3 min van het land af, gaat z'n trekkers wegzetten en pakt de trekker met de bezems) en nog komt de politie melden dat er slijk licht. en ja dat is belangrijk, maar JA de boer ruimt het op.
Ik vind het best logisch dat ze dat in de bebouwde kom niet willen hebben.. beetje vreemd om door de bebouwde kom te gaan rijden..