Van Grunsven houdt Londen 2012 in gedachten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Re: Van Grunsven houdt Londen 2012 in gedachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:18

Moderatoropmerking:
Reacties over de rollkur heb ik verwijderd, daar gaat het in dit topic niet om en kun je in andere topics bespreken die daar wel voor zijn.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:19

Heel goed Storm, ik vond em totaal misplaatst en had al bijna de TeM knop te pakken!

Charly1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 19:46

Ik denk dat als Sjef de uitspraak doet dat ze op zoek zijn naar een nieuwe topper in de dop. Ze al wel iets op het oog hebben.

Sjef doet niet vaak uitspraken waarvan hij niet zeker is dat het ook gaat lukken.

tamoreliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-10 20:14

wonderboy schreef:
Ik denk dat als Sjef de uitspraak doet dat ze op zoek zijn naar een nieuwe topper in de dop. Ze al wel iets op het oog hebben.

Sjef doet niet vaak uitspraken waarvan hij niet zeker is dat het ook gaat lukken.

Dat heb ik ook al zitten denken.
Wie weet, we zullen het wel lezen

lovejw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 06:32

@ Powerzoe: Nelson is het "clinicpaard" van Anky. Die zal nooit GP lopen want ze krijgt de piaffe er niet in. En waar zijn opeens al die andere paarden van haar gebleven? Waarom biedt niemand een paard aan haar aan? Achterdeurpolitiek in Erp, de paarden die sterk genoeg zijn worden niet kapot gereden, de rest verdwijnt het stille circuit in. Zielig dat niemand dit wil inzien, allemaal idolaat.

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 06:58

@lovejw: Ik denk dat Anky heus wel paarden aangeboden krijgt, maar dat wil niet zeggen dat die ook goed genoeg zijn.
Ze zal nu erg kritisch zijn. Je vind niet zomaar een paard dat aan Totilas kan tippen of zelfs beter is en 2 jaar lijkt lang, maar om ze klaar te krijgen om echt in de top 3 mee te doen, moet het paard dus echt al ver qua africhting zijn en ook echt goed zijn en dan is 2 jaar helemaal niet lang.

Ik vind niet iedereen zielig die het "niet snapt" in jouw ogen. Je doet net alsof alleen bij Anky paarden weggaan die niet goed genoeg voor haar zijn.. dat gebeurd bij iedereen. Als ik een paard heb waar ik niet mee kan rijden of die in mijn ogen niet goed genoeg is, dan vertrekt hij ook... alleen is het dan geen wereldnieuws omdat niemand mij kent :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 07:16

lovejw schreef:
@ Powerzoe: Nelson is het "clinicpaard" van Anky. Die zal nooit GP lopen want ze krijgt de piaffe er niet in. En waar zijn opeens al die andere paarden van haar gebleven? Waarom biedt niemand een paard aan haar aan? Achterdeurpolitiek in Erp, de paarden die sterk genoeg zijn worden niet kapot gereden, de rest verdwijnt het stille circuit in. Zielig dat niemand dit wil inzien, allemaal idolaat.

Jij durft met straffe beweringen komen... En waar blijven de bewijzen?
Ze zoeken geen B knol waar je een rondje op kan maken, ze zoeken een potentiëel GP paard en eentje die het in zich heeft om te winnen, hoeveel Totilas'en en Parzival's lopen er rond denk je?

MeAndRein

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-10 08:28

niet zo veel :Y)

annetmulder

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-10 10:54

Peter heeft natuurlijk ook nog Tango.
RM94 schreef:
annetmulder schreef:
Vivaldi is een goede optie voor Anky!
Het zou toch fantastisch zijn om deze hengst in Londen te zien!

mag vivaldi alsjeblieft bij Hans Peter blijven en niet zoals PB naar Anky toe.

Totilas is met Edward al kampioen dus denk niet dat de eigenaar hem naar Anky doet (kan altijd natuurlijk)