Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjuimpje schreef:Zoals ik al zei is Idool wel het summum, ook Gere vind ik een mooi voorbeeld. En dan heb ik het nog niet over al die paarden die regelmatig een periode bij Anky op stal staan om verder afgericht te worden.
RM94 schreef:luuk schreef:hij wist PB leuk te showen ja, maar rijtechnisch sloeg het natuurlijk nergens op
duh het was een show
de reden dat HP hem "beter" kan rijden dan Anky is omdat ze er altijd een beetje bang van gebleven is en hij absoluut niet.
Vudress schreef:Sjuimpje schreef:Zoals ik al zei is Idool wel het summum, ook Gere vind ik een mooi voorbeeld. En dan heb ik het nog niet over al die paarden die regelmatig een periode bij Anky op stal staan om verder afgericht te worden.
Ik vond het een beetje een opmerkelijke opmerking omdat Anky niet echt heel veel paarden verkoopt. Idool heeft maar heel kort met Daniëlle in de sport gelopen en Gere loopt ook al heel lang niet meer in de sport. Verder ken ik geen paarden die Anky heeft afgericht die nu met iemand anders heel succesvol zijn in de sport.
Ook zo opmerkelijk is dat men denkt dat Painted het onder Hans Peter beter doet dan onder Anky, een showrondje rijden op de hengstenkeuring is heel wat anders dan een Grand Prix doorkomen.
Maar wij blijven Hollandse tuigpaardenboeren die met klompen aan op de tribune uit hun dak gaan als er voorbenen langs oren knallen. Included me, ik vond het optreden van Painted in Den Bosch ook spectaculair maar het is niet te vergelijken met een Grand Prix.
Suzanne F. schreef:sporter schreef:Precies en laten we niet vergeten dat het brigit met Crack ook niet makkelijk af ging al had die er natuurlijk geen begeleiding van anky bij.
Oh ja das waar. Hoe zou het daarmee gaan? Is die nog wel eens gestart??
Fleurtje100 schreef:Zo gek is dat niet. Anky heeft al weleens wat gebroken, 2 kleine kinderen thuis. Grote kans dat een meisje van 18 minder angst heeft. Denk dat Anky zelf toen ze 18 jaar was ook een stuk meer risico durfde te nemen dan nu. Anky is er altijd vrij eerlijk en open over dat ze weleens bang is en HP zit altijd lachend op die stuiterende jonge hengsten op de HK. Dus die aanname kan best kloppen.