Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JessicaD88 schreef:Mmm eigenlijk vind ik het niet zo geweldig.. De bedoeling is natuurlijk super, maar die paarden waren denk ik beter af geweest met zo snel mogelijk een spuitje. Die pijn wil je ze toch niet aandoen?
funnyhorses schreef:Lotte1990 schreef:Vind er dan niemand, dat een paard van 16 (ook niet de jongste meer) dat tien(!) dagen niet meer op kan staan al lang ingeslapen had moeten worden?
Maar je ziet hoe zo'n dier er toch weer bovenop kan komen!
Maar wat ik vreselijk vind is gezonde dieren afmaken omdat ze niet meer in het plaatje passen,das pas om te janken
Esmeralda schreef:voel me een soort van aangesproken en zal proberen uit te leggen hoe ik het bedoel. Al ben ik eigelijk niemand een antwoord schuldig![]()
Wat ik dus probeer te schrijven:
Het is allemaal vrijwilligers werk, krijgen donaties ect
Prachtig allemaal, echt super.
Maar nu zijn deze 2 paarden gered, en zien er idd super uit, wie had dat ooit gedacht.
Maar wat nou, als zij weer dit soort ellende aantreffen, kan je dan weer rekenen op zoveel geld. Een arts die weer gratis een dure operatie doet.
Op zo,n moment denk ik dan, had die paarden een lijdensweg bespaard ( die hebben ze gehad, kan niet anders gezien de kwaal)Had humaan ze laten inslapen. Want voor het bedrag dat ze nu aan deze paarden kwijt waren, hadden ze nog zoveel andere paarden kunnen helpen. Ik denk namelijk niet dat mensen blijven doneren, niet zulke grote bedragen.
Begrijp je een beetje hoe ik het bedoel?
Esmeralda schreef:Het is allemaal vrijwilligers werk, krijgen donaties ect
Prachtig allemaal, echt super.
Maar nu zijn deze 2 paarden gered, en zien er idd super uit, wie had dat ooit gedacht.
Maar wat nou, als zij weer dit soort ellende aantreffen, kan je dan weer rekenen op zoveel geld. Een arts die weer gratis een dure operatie doet.
Op zo,n moment denk ik dan, had die paarden een lijdensweg bespaard ( die hebben ze gehad, kan niet anders gezien de kwaal)Had humaan ze laten inslapen. Want voor het bedrag dat ze nu aan deze paarden kwijt waren, hadden ze nog zoveel andere paarden kunnen helpen. Ik denk namelijk niet dat mensen blijven doneren, niet zulke grote bedragen.
Begrijp je een beetje hoe ik het bedoel?
JessicaD88 schreef:Mmm eigenlijk vind ik het niet zo geweldig.. De bedoeling is natuurlijk super, maar die paarden waren denk ik beter af geweest met zo snel mogelijk een spuitje. Die pijn wil je ze toch niet aandoen?