Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:32

sporter schreef:
Relaxed schreef:
Mij stond het vooral tegen hoe ze het op tv brachten.. Beetje zielig doen dat ze al de heeeeeeeele vakantie aan het oefenen was.. Alles om maar aan de start te komen..

Ja wat dan als je zo'n kans krijgt moet je hem grijpen ook.

Neem aan dat ze zelf HvNl hebben benaderd..? Dat gaat mij persoonlijk al te ver, maar goed.. Alles voor een startplek ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:32

Relaxed schreef:
Neem aan dat ze zelf HvNl hebben benaderd..? Dat gaat mij persoonlijk al te ver, maar goed.. Alles voor een startplek ;)

Je bent negen en je wilt wat.... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:35

Ayasha schreef:
Relaxed schreef:

Je bent negen en je wilt wat.... :D

Ik denk dat paps vooral wat wou :D Zo'n fanatieke ouder :P

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:44

Als het nou voor een volwassen is dan is het ook zuur.. Maar voor een kind vind ik de uitspraak van niet mee doen best kinderachtig..
Zie je kleine meid dat maar eens te vertellen..
Voor de paps ook rot trouwens :(

Boelles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:46

Nja zonde voor het meiske, maar je bent zelf verantwoordelijk voor het opsturen van je coupons. Niemand hier weet het fijne ervan af, dan kun je bepaalde instantie wel rottig en stijf noemen maar dat slaat dus werkelijk nergens op. := We weten maar 1 kant van het verhaal, wie weet zit er nog een heel verhaal achter. Mensen kunnen daar erg goed in zijn, in bepaalde dingen verzwijgen. ;)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:48

Frantic schreef:
NehnaDagmar schreef:
Tsja, elk verhaal heeft 2 kanten. Er is van te voren heel duidelijk gezegd dat de coupons voor een bepaalde datum binnen moesten zijn. Heeft ook heel nadrukkelijk op de site gestaan.. Als je zeker wilt weten dat je coupons aankomen, moet je ze langs gaan brengen.
Een vriendin van me was ook te laat met coupons opsturen en mag ook niet meedoen. Ik vind het terecht, de uiterlijke inleverdatum is ZEER duidelijk vermeld overal.. Als je dan over je hart strijkt omdat het een 9-jarig meisje is moet je iedereen die zijn coupons te laat heeft ingeleverd toelaten. En dan is er vast wel iemand die zijn entingen niet op orde heeft, moet je dan ook over je hart strijken?

Ik vind het goed dat er één lijn wordt getrokken, ook als het om een jong meisje gaat.

in het topic over de FK kan je lezen dat de coupons binnen moesten zijn terwijl op die datum de geselecteerden nog niet eens bekent waren.... Secretariaat was wederom veel te laat met het doorgeven van de lijsten op de Website..... Er was toen flinke paniek om en nu leggen ze alles weer bij de leden neer....

Nogmaals, ik heb het zelf meegemaakt en het was bij de FB fout gegaan en de ruiters werden de dupe in dit geval kreeg de club secretaresse de schuld.[/quote

Dat lijkt me sterk, ze rijdt bij ons in de kring. Op de site is te zien dat 14 juli de uitslagen er al op stonden....

Sneu voor het meisje, maar vooral erg jammer dat ze in het filmpje het regiobestuur de schuld geven.
Voor de selectierubrieken, dient de kring er voor te zorgen dat de coupons op tijd bij de regio worden ingeleverd.
bovendien is iedere deelnemer er zelf verantwoordelijk voor dat zijn/haar startcoupon op tijd wordt ingeleverd op de daartoe bestemde plaats.
De uitste inleverdatum is al tijden bekend, Wie echt mee WIL doen zorgt wel dat zn coupon op tijd is. Dus ik denk dat en maar eentje schuld heeft... en die probeert dit op deze manier van zich af te schuiven...

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 09:49

Wat een poppekast.. Ik snap wel dat het meisje graag wil starten, maar ja geen coupons is niet starten, dit is op de websites wel steeds heel duidelijk bekend gemaakt.
De organisatie is wel eens wat wazig, maar goed ze organiseren maar 1 evenement per jaar en dat zijn de FK.

NehnaDagmar

Re: Negenjarige amazone mag niet naar regiokampioenschap *clip*

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:22

Zo zie je maar weer, elk verhaal heeft twee kanten :)
Lindy1982: Ben ik niet met je eens. Mijn vriendin van in de 20 was ook te laat met coupons opsturen en die vind het ook heel erg. Je kunt m.i. niet verschil gaan maken in keuzes door de leeftijd.

mimeslosydy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:27

oke boeiend??
jammer voor het kind maar dit is wel heel erg overdreven...

MerensBibi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:32

Sneu, meer niet. Ze is pas negen, die heeft nog jaren voor de boeg!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:33

Wat een gedoe zeg. Beetje zielig om daar HVN voor in te schakelen. Maar die zijn vooral uit op zulke sensatieverhalen, dus die komen wel. Jammer dat het verhaal altijd maar van één kant belicht wordt, maar dat weet je van zulke programma's...

Jammer voor het meisje, maar ze komt er wel overheen.
Vind het eerder triest dat die ouders er op deze manier mee omgaan.

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:36

Tja ik kan het wel begrijpen..
Je leeft als kind naar die kampioenschappen heen, want pap en je vrienden maken je gek dat je naar DE kampioenschappen mag. Als 9 jarige verheug jeje daar op, net zoals op vakantie gaan met het vliegtuig, het is dus een enorme teleurstelling wanneer het niet door mag gaan.
Ik heb het ook eens meegemaakt dat coupons niet aankomen!!
Was welles waar geen kampioenschap, maar het is gewoon heel erg vervelend, omdat je toch een beetje van uit gaat dat de post zorgvuldig daar mee omgaat!

Daarnaast is het verschil tussen een 9 jarige en een volwassenen, wij kunnen dat begrijpen wat er mis is gegaan en kunnen dat plaatsen maar dat is vaak nog moeilijk voor een 9 jarig meisje!! Dat dit eens in het nieuws is gekomen, is misschien niet alleen voor dit meisje. Maar als ik hoor is dit al heel vaak voorgekomen, misschien is het raadzaam voor het bestuur om toch eens bij elkaar te gaan zitten!! Het balletje wordt nu eens opgegooid, wie weet gaan ze er nu wel wat mee doen!!

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 10:37

Ik vind dat de ouders alleen maar extra olie op het vuur gooien door naar HYN te gaan. Zo lijkt het voor het kind nog erger en groter.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:15

Amarie schreef:
Geselecteerd is geselecteerd.

Enerzijds mee eens, anderzijds niet. Hoeveel mensen zijn geselecteerd, starten niet op de regio, maar nemen ook niet de moeite om zich af te melden (en sturen dus ook geen coupons). Eventuele reserves hadden dus op hun plek kunnen starten, maar waarsch is het te kort op het kampioenschap om ze nog te bellen (althans, zoveel dagen voor het kampioenschap worden reserves bij ons niet meer gebeld). Een regiobestuur kan natuurlijk niet ruiken dat coupons kwijt zijn geraakt.

Ach, volgens mij blijft dit zo'n welles nietes verhaal. Het regiobestuur kan wat soepeler zijn, de ouders hadden eerder erachteraan moeten gaan. Dit gebeurt ze 1x en nooit weer :+

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:35

Wat een verhaal zeg!

Sneu voor t meisje maar bij ons is ook de inschrijving pas definitief als er startcoupons (geheel ingevuld) zijn. Anders niet!

Vind t wel overdreven dat er hart van nl aan te pas moet komen. Vaak zie je dan dat er alsnog iets geregeld kan worden, maar ik dit geval dus niet.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:43

Wuhaha heb een deel gelezen en vond alles wat geschreven vond nja, tot het woord MIERENBEVRUCHTEN hahaha hoe kom je er op ! 1 woord en het leukste in dit hele topic.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:44

Erg sneu voor het meisje!
Maar, ook een erg eenzijdig verhaal, waar is bijv een reactie van de organisatie zelf?
Wéét die sowiso wel dat dit hele gedoe op touw is gezet? En ach, kind is pas 9, er komen nog genoeg kampioenschappen voor dr!
Het is rot, maar de organisatie zal echt niet meteen de deur wijzen lijkt me, hier in ieder geval niet, als er nog ruimte is, dan start je nog.

Vind het wel een erg 'laag' onderwerp voor Hart van Nederland..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:47

Waarom is dit voorpaginanieuws? Dit soort dingen gebeuren zo vaak.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:54

Daarom moeten wij altijd gelijk op de finale van de selectiewedstrijden de coupons aan het kringsecretariaat geven, zodat er dit soort fouten niet kunnen gebeuren. Ik vraag me af of het dan ook niet onoplettendheid is geweest van de ouder van het meisje? Sneu voor het meisje natuurlijk.

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 11:55

Pollewoppy schreef:
Ik vind dat de ouders alleen maar extra olie op het vuur gooien door naar HYN te gaan. Zo lijkt het voor het kind nog erger en groter.

mee eens.

funnyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:02

Ik had het idee dat de reporter een beetje traantjes aant trekken was bij dat meisje.
Maar al met al is het wel lullig dat ze niet mee kan doen,erg kleinzerig van zo'n bestuur wat de rede ook is dat ze haar uitsluiten.
Zal wel weer iets onder de grote zijn en een kind heeft weer het nakijken.Tis alles behalve sportief,het gaat toch om de jeugd!!!

Lydjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:13

Was vorig jaar ook op de Brabantse Kampioenschappen. Dan moet je je startkaart etc. laten zien voor controle, en meestal wordt er dan omgeroepen welke starters die moeten laten zien. Iemand die ik kende moest dit maar had dit niet in de gaten, en werd vervolgens onverbiddelijk gediskwalificeerd, ook nadat ze haar papieren naderhand nog liet zien.

Snap niet helemaal waarom dit zo'n groot nieuws is, maar het is wel zielig voor het meisje.

pearlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:16

Officieel ben je verplicht te starten op de kampioenschappen als je je geselecteerd hebt.... met een beetje mazzel krijgen ze dus nog een dikke boete aan hun kont ook!

Floridian

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:24

Is het gebeuren 'startcoupons' niet een beetje achterhaald? Als je je geselecteerd hebt voor die wedstrijd, sta je al op de startlijst. Wat is het nut er van?
Ik doe zelf niet wedstrijdrijden, dus is maar een vraag.

En denk even aan de post: het is vakantietijd, vakantiekrachten zijn ingehuurd en oh zo betrouwbaar (sommige dan..). Ook dankzij het openstellen van de postmarkt, heeft TNT moeten concurreren met andere postbedrijven. Als gevolg daarvan moeten ze bezuinigen op de medewerkers...dus veelal uitzendkrachten...

Maar het is wel onsmakelijk om gelijk de publiciteit te zoeken. Regels zijn regels en idd is ze nog jong, dus kan ze wellicht volgende keer meedoen. Wel sneu, maar ja.

horselover7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-10 12:30

sja, wel sneu voor het meisje. ze dachten misschien dat als ze naar HVN zouden gaan ze alsnog een startplek konden krijgen.
ach, ze is nog maar 9 dus die heeft nog genoeg jaren om wat te bereiken!