Vanmiddag maar even op uitzending gemist kijken! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Cayenne schreef:Dat paard met die appel die hem even mooi over het gezicht van een voorbijganger uitstreek![]()
Dat paard met het kroontje op was ook erg leuk![]()
Leuke serie!
Zo te zien hebben ze het nieuwe paard bij een manege/pensionstal in Heerhugowaard gehaald. Ik herkende de omgeving al.
Volgens mij is Ingrid een oud stalgenootje, maar dat weet ik nog niet zeker. Ik herkende haar gezicht en naam, maar het is alweer wat jaartjes geleden.
Vind het erg leuk om een kijkje achter de schermen te nemen.
Isegrim schreef:Wij kijken deze serie wekelijks.Vind het erg leuk om een kijkje achter de schermen te nemen.
Wat ons opviel, is dat bijna alle paarden in de serie forse zadeldrukplekken hebben. Ik vroeg me daarbij af of dat onvermijdelijk is als je een paard bijna dagelijks (?) tot wel tien uur lang onder het zadel hebt of dat ze bij de politie misschien een beetje te weinig aandacht besteden aan het aanmeten van het zadel?
Benieuwd of er op Bokt mensen zitten die werken bij de beredenen en die deze vraag kunnen beantwoorden.