E_Nalanta schreef:Ayasha schreef:
Integendeel, dit paard wordt razendpopulair onder de rodeorijders. Niets dat zo goed behandeld en zo gerespecteerd wordt als een goede bronco..
En moet je dan ook kijken hoé dat paard eraan komt
door te bokken ?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Ayasha schreef:Ik vraag me enkel af in hoeverre zijn hersens ingetrapt waren. Als dat zo was had ie niet nog zelf lopend de ring verlaten. Denk dat het een beetje sensatielust is...
Dit wilde ik ook nog zeggen.
5 minuten roerloos liggen..
Nou sorry maar hij LOOPT zelf de ring uit...
Onrustzaaiers.
tamary schreef:Hersenen zijn rare dingen. Dat hij lopend de ring uit is gegaan betekent niet dat hij er zonder (permanente) schade vanaf komt. En dat kan zelfs zo ernstig zijn dat hij een paar uur later dood neervalt, hoe raar dat ook mag klinken.t.
Marilyn_C schreef:Ik vind het een beetje gemeen om te zeggen net goed, want als iemand van een dressuurpaard af valt, zeg je toch ook niet net goed? Het is gewoon pech hebben
ElCamino schreef:pfffff en daar gaan we alwéér......het zoveelste bericht waar wéér de rodeo door het slijk gaat....kunnen jullie nou nooit eens een reactie geven zonder deze sport de grond in te trapppen terwijl je niet eens weet hoe het werkelijk in zijn werk gaat.... (lees eerst 300 andere topics hierover....en geef dan je mening over de rodeo....)

uniekhorse schreef:ElCamino schreef:pfffff en daar gaan we alwéér......het zoveelste bericht waar wéér de rodeo door het slijk gaat....kunnen jullie nou nooit eens een reactie geven zonder deze sport de grond in te trapppen terwijl je niet eens weet hoe het werkelijk in zijn werk gaat.... (lees eerst 300 andere topics hierover....en geef dan je mening over de rodeo....)
Ja inderdaad, ben ook al gestopt met uitgebreid mn mening geven.. Deze topics lopen nagenoeg allemaal op hetzelfde uit, doordat mensen zomaar wat roepen zonder te weten hoe het daadwerkelijk gaat.
xTinkertje schreef:Nou echt een goede sport kan je het neit noemen.
Het is ten eerste gevaarlijk voor mens en dier.
ten tweede voor de lol een paard ''pesten''
Waar hebben ze dat aan verdiend? Net als een kind met een beugel het is zeurende pijn/irritatie maar dat KIND mag zeggen of ze wel een beugel wil of niet.
Maar dat paard word gewoon uitgekozen en die moet dat doen.
Wat moeten we weten dan ? Die band? Oke die zit rond de lies en zorgt voor irritantie.
Maar een band strak rond de lies trekken zal heus niet alleen irritantie zijn hoor
Oke wat nog meer? Een cowboy moet op het paard zo lang mogelijk blijven zitten en het paard moet bokken (Door die band)
Oke wat moeten we nog meer weten ??
er zijn heel wat regels over hoe die moet zitten, wat die moet doen en niet mag doen. Aan elke rit hangen ook punten vast, degene met de meeste punten wint.
uniekhorse schreef:ElCamino schreef:pfffff en daar gaan we alwéér......het zoveelste bericht waar wéér de rodeo door het slijk gaat....kunnen jullie nou nooit eens een reactie geven zonder deze sport de grond in te trapppen terwijl je niet eens weet hoe het werkelijk in zijn werk gaat.... (lees eerst 300 andere topics hierover....en geef dan je mening over de rodeo....)
Ja inderdaad, ben ook al gestopt met uitgebreid mn mening geven.. Deze topics lopen nagenoeg allemaal op hetzelfde uit, doordat mensen zomaar wat roepen zonder te weten hoe het daadwerkelijk gaat.
nanette1 schreef:Er bestaan nu cowboyhoeden met een cap erin. Dan ziet het eruit als een cowboyhoed met daaronder een cap. Dat vind ik echt DE uitvinding
.