Albert Zoer: 'Alsof er een stukje van jezelf weg is'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:25

Net als jij zegt Relaxed :) niks aan toe te voegen over wat Pollewoppy schrijft !

Trauwens Ik vind het zo erg!
Het was echt een toppaard !

suuske

Re: Albert Zoer: 'Alsof er een stukje van jezelf weg is'

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:41

Oki Doki zal ons altijd blijven bijstaan een paard als dit vergeet je niet. Heel erg jammer van zo'n topper hij was nog veel te jong.

_teake_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 17:57

jaah denk je egt dat het om het geld gaat? hij bracht vel op dat is mooi mee genomen; maar sl je een team bent dat samen helemaal toppie presteert
dan mis je je team genoot egt wel hoor:

en die spuit je niet zomaar neer

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:03

_teake_ schreef:
jaah denk je egt dat het om het geld gaat? hij bracht vel op dat is mooi mee genomen; maar sl je een team bent dat samen helemaal toppie presteert
dan mis je je team genoot egt wel hoor:

en die spuit je niet zomaar neer

kan je wat netter zijn in je post?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:05

WildWings schreef:
Ik weet niet welk filmpje jij voor je neus hebt Shanna, maar vast een andere dan ik, want ik vind het niet "wel meevallen". Bovendien kan ik niet aan het filmpje zien wat voor blessure het paard precies heeft. Als jij dat wel kan, van buitenaf van een filmpje van een halve minuut een correcte diagnose stellen, dan zou ik als ik jou was m'n beroep ervan maken. Zal wel goed verdienen als je zo'n uitzonderlijke gave hebt.. ;) Zou alleen nog even werken aan je andere vaardigheden.. (communicatieve vaardigheden, jezelf fatsoenlijk uitdrukken, en met mensen omgaan enzo...)

Ik vind het een mooi stuk tekst, moet verschrikkelijk zijn geweest, voor alle betrokkenen.. :(:)

Idd hij is stok en stokkreupel daar, dat is niet meevallen, dat is gewoon heel erg ernstig.
Zonde dat hij overleden is, het was een prachtig paard. Heeft het super gedaan met Zoer en kon een tweede ruiter ook nog de nodige ervaring bijbrengen, het heeft helaas niet mogen zijn. Zo'n dingen gebeuren nou eenmaal, daarvoor is het een sport.

Eleonora_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:15

heel erg! Arm paard, hij probeert door te lopen en het lukt hem gewoon niet, erg zielig dat hij door een landing zo een blessure heeft gekregen! :(:)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:22

Shanna ; gatverdamme wat reageer jij vuil zeg!
Ik wil jou wel eens op de stoep zien bij de fam. zoer. En dat is hier om de hoek zowat.. dus ik zou zeggen : heb het lef!

Zal mijn bedenkingen eens gaan trekken als ik ooit van jou een topic lees dat je je paard hebt laten inslapen....Eens kijken hoe jij dan reageert..hoe zou je die vinden??? En geloof me... Ik doe het. Ik kan net zo harteloos reageren als dat jij hier nu doet. Je komt over als een enorme betweter terwijl je hier noch kant noch wal raakt! Je moet je maar eens héél rap gaan aanpassen en gaan werken aan je manier van reageren tegen/over andere mensen!

getverderre.. een groot verlies dit...
Dat het paard doorloopt op film kan prima uit adrenaline komen of uit een soort shock toestand...
Arm dier...
En heb vooral medelijden met de eigenaar en ex-eigenaar familie zoer!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 18:26

cyn23

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:29

arme oki doki heb vindt het zo sneu voor de mensen die een band met oki doki hadden vooral albert en de nieuwe eigenaar

oki doki jij bent en blijft het beste springpaard

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:30

vind het echt zonde
het was zo een topper
en Zoer had er zo een goeie band mee

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:32

Echt zonde van zo'n mooi paard |(

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:55

Jolliegirl schreef:
Shanna ; gatverdamme wat reageer jij vuil zeg!
Ik wil jou wel eens op de stoep zien bij de fam. zoer. En dat is hier om de hoek zowat.. dus ik zou zeggen : heb het lef!

Zal mijn bedenkingen eens gaan trekken als ik ooit van jou een topic lees dat je je paard hebt laten inslapen....Eens kijken hoe jij dan reageert..hoe zou je die vinden??? En geloof me... Ik doe het. Ik kan net zo harteloos reageren als dat jij hier nu doet. Je komt over als een enorme betweter terwijl je hier noch kant noch wal raakt! Je moet je maar eens héél rap gaan aanpassen en gaan werken aan je manier van reageren tegen/over andere mensen!

getverderre.. een groot verlies dit...
Dat het paard doorloopt op film kan prima uit adrenaline komen of uit een soort shock toestand...
Arm dier...
En heb vooral medelijden met de eigenaar en ex-eigenaar familie zoer!

beetje overdreven dit,,al snap ik je emotie wel dat is logisch.
maar helaas is het geen naieve gedachten van haar,,misschien wel harteloos gezegd had anders gekunnen (zie mijn vorige post)
maar het is niet ondenkbaar en vreemd in deze paardenwereld.
paarden van dat kaliber zijn er om eern hoop geld te verdienen en dat heeft oki gedaan en hij heeft 14 jaar lang een hoop liefde gegeven en ontvangen,,maar hij was er wel om een hoop geld en roem te verdienen,anders was hij niet bij zoer gebleven en ook weer door verkocht.
nogmaals is dit topic hier idd niet voor bedoeld en is hij een groot verlies voor de paardensport en diegene die hem lief hadden

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 18:57

In het NRC van vandaag staat Oki met een groot artikel op de voorpagina en op de sportpagina nog een giga foto met artikel erbij. Hij wordt geëerd als de grootheid die hij was.

Vanquard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:00

Shanna schreef:
Op film vind ik het ontstaan van de blessure nog wel meevallen qua ergte.. Hij zal wel duur verzekerd geweest zijn, dat hij niet meer op het oude niveau terug zou herstellen binnen aanzienlijke tijd, dat ze hem daarom hebben laten inslapen..

Praat alsjeblieft niet van die achterlijke onzin!! lijkt mee te vallen... heb je je ogen in je achterhoofd zitten ofzo! en a Hij is niet ingeslapen en B zon paard laat je niet inslapen om het geld. als je hem al koopt voor miljoenen. hoef je het verzekeringsgeld heus niet terug te verdienen.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:00

peanutbutter schreef:
In het NRC van vandaag staat Oki met een groot artikel op de voorpagina en op de sportpagina nog een giga foto met artikel erbij. Hij wordt geëerd als de grootheid die hij was.

+:)+ eindelijk zal eens tijd worden dat hier aan zulke dieren aandacht word besteed

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:01

Vanquard schreef:
Shanna schreef:
Op film vind ik het ontstaan van de blessure nog wel meevallen qua ergte.. Hij zal wel duur verzekerd geweest zijn, dat hij niet meer op het oude niveau terug zou herstellen binnen aanzienlijke tijd, dat ze hem daarom hebben laten inslapen..

Praat alsjeblieft niet van die achterlijke onzin!! lijkt mee te vallen... heb je je ogen in je achterhoofd zitten ofzo! en a Hij is niet ingeslapen en B zon paard laat je niet inslapen om het geld. als je hem al koopt voor miljoenen. hoef je het verzekeringsgeld heus niet terug te verdienen.

ook hier kan het wat netter?

Vanquard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:03

Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.[/quote]

Allereerst sterkte voor de betrokkenen, een groot verlies voor de sport en liefhebbers.
Ik was een groot fan van Okidoki met Albert.

Ik denk dat je in heel veel gevallen gelijk hebt shanna en vind het zeker geen kort door de bocht verhaal.
Maar of dat in dit geval ook zo is......?

Mijn reactie op deze onzin:

Je beste paard heeft niks met geld te maken!! dat gaat om karakter. kwaliteit vermogen enalles. je bent echt dom bezig! Okidoki is en blijft een grootheid. waar men alleen maar met respect over mag praten! en niet dat stomme gezeik over geld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:04

Ik vond het zo'n geweldig paard, dit is echt zonde van zo'n topper!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:04

Ik krijg tranen in mn ogen, arme Albert... Wat zal het zwaar voor hem zijn, Okidoki, vergeten doen we je niet ;(

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:05

Vanquard schreef:
Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.

Allereerst sterkte voor de betrokkenen, een groot verlies voor de sport en liefhebbers.
Ik was een groot fan van Okidoki met Albert.

Ik denk dat je in heel veel gevallen gelijk hebt shanna en vind het zeker geen kort door de bocht verhaal.
Maar of dat in dit geval ook zo is......?

Mijn reactie op deze onzin:

Je beste paard heeft niks met geld te maken!! dat gaat om karakter. kwaliteit vermogen enalles. je bent echt dom bezig! Okidoki is en blijft een grootheid. waar men alleen maar met respect over mag praten! en niet dat stomme gezeik over geld![/quote]

nogmaals kan het met respect? daar praat je wel over maar je toont het zelf niet

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:05

Top dat Oki in de NRC zo groot staat! +:)+

Ben ook wel benieuwd of ze er bij Studio Sport nog wat overzeggen/ gezegd hebben.

edit: typo.
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 22-07-10 19:06, in het totaal 2 keer bewerkt

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:06

Sannnn schreef:
Top dat Oki in de NRC zo groot staat! +:)+

Ben ook wel benieuwd of ze er straks bij Studio Sport nog wat overzeggen.

ben ik ook benieuwd naar

Vanquard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:08

wat moet er meer respect volgens jou dan? ik heb het alleen over oki. die verdient respect! alle respect wat er bestaat. wat jij denkt en voelt moet je zelf weten. heb met jou niks te maken

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:09

Vanquard schreef:
wat moet er meer respect volgens jou dan? ik heb het alleen over oki. die verdient respect! alle respect wat er bestaat. wat jij denkt en voelt moet je zelf weten. heb met jou niks te maken

ik zie dat je net op bokt bent,,hier vinden mensen het fijn normaal en met respect om te gaan ookal deel jij iemands mening niet.
Als je zo doet zal je merken dat het niet leuker word voor iedereen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 19:09

Vanquard schreef:

Ho maar, zo kan die wel weer.. :n