Trauwens Ik vind het zo erg!
Het was echt een toppaard !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Ik weet niet welk filmpje jij voor je neus hebt Shanna, maar vast een andere dan ik, want ik vind het niet "wel meevallen". Bovendien kan ik niet aan het filmpje zien wat voor blessure het paard precies heeft. Als jij dat wel kan, van buitenaf van een filmpje van een halve minuut een correcte diagnose stellen, dan zou ik als ik jou was m'n beroep ervan maken. Zal wel goed verdienen als je zo'n uitzonderlijke gave hebt..Zou alleen nog even werken aan je andere vaardigheden.. (communicatieve vaardigheden, jezelf fatsoenlijk uitdrukken, en met mensen omgaan enzo...)
Ik vind het een mooi stuk tekst, moet verschrikkelijk zijn geweest, voor alle betrokkenen..
Jolliegirl schreef:Shanna ; gatverdamme wat reageer jij vuil zeg!
Ik wil jou wel eens op de stoep zien bij de fam. zoer. En dat is hier om de hoek zowat.. dus ik zou zeggen : heb het lef!
Zal mijn bedenkingen eens gaan trekken als ik ooit van jou een topic lees dat je je paard hebt laten inslapen....Eens kijken hoe jij dan reageert..hoe zou je die vinden??? En geloof me... Ik doe het. Ik kan net zo harteloos reageren als dat jij hier nu doet. Je komt over als een enorme betweter terwijl je hier noch kant noch wal raakt! Je moet je maar eens héél rap gaan aanpassen en gaan werken aan je manier van reageren tegen/over andere mensen!
getverderre.. een groot verlies dit...
Dat het paard doorloopt op film kan prima uit adrenaline komen of uit een soort shock toestand...
Arm dier...
En heb vooral medelijden met de eigenaar en ex-eigenaar familie zoer!
Shanna schreef:Op film vind ik het ontstaan van de blessure nog wel meevallen qua ergte.. Hij zal wel duur verzekerd geweest zijn, dat hij niet meer op het oude niveau terug zou herstellen binnen aanzienlijke tijd, dat ze hem daarom hebben laten inslapen..
Vanquard schreef:Shanna schreef:Op film vind ik het ontstaan van de blessure nog wel meevallen qua ergte.. Hij zal wel duur verzekerd geweest zijn, dat hij niet meer op het oude niveau terug zou herstellen binnen aanzienlijke tijd, dat ze hem daarom hebben laten inslapen..
Praat alsjeblieft niet van die achterlijke onzin!! lijkt mee te vallen... heb je je ogen in je achterhoofd zitten ofzo! en a Hij is niet ingeslapen en B zon paard laat je niet inslapen om het geld. als je hem al koopt voor miljoenen. hoef je het verzekeringsgeld heus niet terug te verdienen.
Vanquard schreef:Waarom was Oki Doki hun beste paard? Juist, omdat hij zoveel geld opbracht en dus ook waard was.
Bij zo'n duur paard nemen ze echt geen herstel-tijd van een paar maand of langer aan hoor. Als ze geen 100% zekerheid hebben, dan is het gewoon einde verhaal. Ook voor de verzekeringen. Niks kort door de bocht, zo is het nou eenmaal.
Vanquard schreef:wat moet er meer respect volgens jou dan? ik heb het alleen over oki. die verdient respect! alle respect wat er bestaat. wat jij denkt en voelt moet je zelf weten. heb met jou niks te maken