Vrouw komt op voor paarden en krijgt klappen van politie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:08

fojoe schreef:
word jij de halve dag afgeblaft dat je werk zogezegd niet goed zou zijn, terwijl je ook maar gewoon je werk doet?
praat eens met een agent of loop eens een dagje mee.
ik keur het niet goed als ze hun frustraties afwerken, maar ik begrijp wel dat ze soms defensief reageren.

ja hoor, als mijn hogere baas in een rotbui is dan weten we dat allemaal. :D Ik ken agenten... Een aantal zelfs. En gek genoeg kunnen die wel fatsoenlijk doen. Dus zo onmogeiljk is het blijkbaar niet. ;) Helaas zijn niet alle agenten gelijk hun. De meeste lijken zich gewoon k*t te voelen in hun werk en alles en iedereen zal dat weten. Ga dan gewoon lekker wat anders doen ipv de grote meneer uit te hangen met je blauwe pakje en je badge. :) Thank god delen de fatsoenlijke agenten die ik ken die mening geheel.

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:27

dan is de hogere baas niet goed bezig ;)

volgens mij hoeven we niet de discussiëren want delen wij in basis dezelfde mening ;)
alleen heb ik niet de indruk dat de meeste agenten verkeerd bezig zijn, maar gelukkig slechts een klein percentage.
rotte appels heb je jammer genoeg overal :n

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 13:54

Ayasha schreef:
fojoe schreef:
word jij de halve dag afgeblaft dat je werk zogezegd niet goed zou zijn, terwijl je ook maar gewoon je werk doet?
praat eens met een agent of loop eens een dagje mee.
ik keur het niet goed als ze hun frustraties afwerken, maar ik begrijp wel dat ze soms defensief reageren.

ja hoor, als mijn hogere baas in een rotbui is dan weten we dat allemaal. :D Ik ken agenten... Een aantal zelfs. En gek genoeg kunnen die wel fatsoenlijk doen. Dus zo onmogeiljk is het blijkbaar niet. ;) Helaas zijn niet alle agenten gelijk hun. De meeste lijken zich gewoon k*t te voelen in hun werk en alles en iedereen zal dat weten. Ga dan gewoon lekker wat anders doen ipv de grote meneer uit te hangen met je blauwe pakje en je badge. :) Thank god delen de fatsoenlijke agenten die ik ken die mening geheel.

enkelen

fojoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 14:30

dank je imd, na die kleine aanpassing ben ik het volledig eens met ayasha :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 15:08

Helaas komt die aanpassing niet van mij dus ben je het alsnog niet met me eens. :+ Ik bljif nl bij mijn bericht zoals het er staat.

rockwitch

Re: Vrouw komt op voor paarden en krijgt klappen van politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-10 17:12

Ik geloof dus niet dat er 70 mensen in zo'n kar passen, toen ik er in zat leek het echt niet zo groot dat er zoveel mensen in gepropt konden worden.

Verder worden deze paarden niet slecht behandeld, tenminste niet die ik heb gezien. Die stonden er prima bij, kregen tussen de ritten door voldoende rust en zorg.

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:43

Het is wel een beetje een vaag verhaal...

x_Quinta_x

Re: Vrouw komt op voor paarden en krijgt klappen van politie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 13:49

België is in alle opzichte gewoon een apenland. En ik ben zelf een Belg! Schandalig dit....