Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
breezy302 schreef:Dat bedoel ik. De pensionklanten zorgen nu voor een slechte naam. Brand en asbest kan iedereen overkomen en de pensionhouder kon daar denk ik ook niets aan doen.
Ben in elk geval wel blij dat iedereen nog leeft en er alleen materiele schade is. Jullie zullen zo nu nog wel niet denken maar materiaal is te vervangen..
Marjo_Wystan: Ik wil wel langskomen hoor, wilde zelfs op deze stal gaan staan maar heb dat toen niet gedaan door andere redenen en wilde juist deze week even langsgaan om te vragen of dat nog mogelijk was...

)Charlie_P schreef:Wat een vreemde reacties in dit topic? Ken de hele stal niet, maar vind dat er nogal vreemd wordt gereageerd op een nieuwsbericht waar volgens mij niets raars in staat.
Dat is ook de reden dat wij met de hele stal hebben afgesproken dat de staleigenaar zelf het nieuws naar buiten brengt als die er is.. breezy302 schreef:Mallow schreef:De stal is gewoon open hor! Weet alleen niet of de stalbaas zoveel behoefte heeft aan mensen die alles al weten voor de stalbaas zelf ook maar iets op papier heeft
Ja maar waarom zeggen jullie dan kom maar langs en dan horen jullie het hele verhaal?
Maar die is ook te vinden op YouTube
Marjo_Wystan schreef:Charlie_P schreef:Wat een vreemde reacties in dit topic? Ken de hele stal niet, maar vind dat er nogal vreemd wordt gereageerd op een nieuwsbericht waar volgens mij niets raars in staat.
Het zijn nieuwsberichten die niet kloppenDat is ook de reden dat wij met de hele stal hebben afgesproken dat de staleigenaar zelf het nieuws naar buiten brengt als die er is..

easygoing schreef:En Mallow wat bedoel je met "kunnen we gelijk de stalbaas over dit topic vertellen"? Neem aan dat hij gewoon netjes zal reageren zoals een prof dat zal doen.
easygoing schreef:Ja Zeker heb ik de behoefte om de filmpjes te bekijken maar het punt is dat er elk moment gebeld kan worden omdat ik opgehaald word. Vandaar dat ik het ook vanavond wil doen als ik gewoon op mn gemakkie kan kijken. En waarom een AANTAL pensionklanten nu de stal onderuit trekken volgens mij is doodeenvoudig namelijk door jullie overdreven reacties, mensen trekken ook hun conclusie aan de hand van mensen die daar komen. Jullie reageren bijzonder heftig op iets wat helemaal niet zo dramatisch is als het gaat om de pensionstal zelf. Voor mensen die het daar niet kennen geeft dat het beeld dat er een bepaald "type" (weet even niet hoe ik het anders moet zeggen) komt waar ze liever niet mee in aanraking komen. En daarmee wil ik helemaal niet zeggen dat jullie asociaal zijn of zo maar in de ogen van mensen kan het wel zo overkomen.
En Mallow wat bedoel je met "kunnen we gelijk de stalbaas over dit topic vertellen"? Neem aan dat hij gewoon netjes zal reageren zoals een prof dat zal doen.

Jeetje Jet, wat een ellende allemaal.
easygoing schreef:Oke ben thuis en ga zo na het eten even de filmpjes kijken.