Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
1Boefje schreef:Dus 150 liter per dag in emmers de straat in brengen![]()
Kweek wel spierballen met dit warme weer!
!!!
Wildgirl schreef:noem mij maar een idioot dan; ik had vandaag de hond voor 10 min in de auto zitten toen ik even langs de ah moest....
In de schaduw geparkeerd, beide ramen helemaal open en toen ik terugkwam lag hij heerlijk te slapen; niets oververhit!
Wildgirl schreef:noem mij maar een idioot dan; ik had vandaag de hond voor 10 min in de auto zitten toen ik even langs de ah moest....
In de schaduw geparkeerd, beide ramen helemaal open en toen ik terugkwam lag hij heerlijk te slapen; niets oververhit!
zipje71 schreef:Wildgirl schreef:noem mij maar een idioot dan; ik had vandaag de hond voor 10 min in de auto zitten toen ik even langs de ah moest....
Nou dan heb je (of zeg maar je hond) puur geluk gehad. Gister al weer 3 honden dood in auto aangetroffen. Ik snap werkelijk niet dat iemand het risico durft te nemen. Maar je moet de mensen de kost geven die in de brandende zon met hun hond gaan fietsen, hardlopen etc. Werkelijk zwaar gestoord.
bulck schreef:Ik vind sommige reacties echt grappig.
bulck schreef:tot stallen met ventilatoren (is dat dan ook met verwarming in de winter en hoe zit dat dan met stof?).
H_Nalanta schreef:Hier staan ze 's morgens vroeg vanaf een uurtje of 7 een paar uur buiten, dan met de ergste hitte gaan ze naar binnen. En als het dan weer wat koeler word weer naar buiten.. Ze zijn ook nog eens zwart!
blue_kim schreef:SJANNE_DARK schreef:ik lees veel en zie veel dat mensen op het heetst van de dag de sproeiers aan zet. Dit is er dom wand het gras verbrand hier door. Je kan het beter in de avond doen. Het is natuurlijk wel lekker om op het heetst van dan de dag als de paarden bij voorbeeld ochtend hebben buiten gestaan, ze dan af te spuiten en dan lekker op stal.
daarom krijgt men vaak geel gras. Dit zie je ook veel bij voetbal velden
je gras verbrand alleen als je de sproeier uitzet wanneer de zon nog schijnt. Als je hem de hele dag aan laat staan tot de zon weg, of minder vel is, verbrand je gras niet.
bulck schreef:Ik vind sommige reacties echt grappig.
Sproeiers op een wei (verspilling en een nat paard raakt sneller overhit). Badkuipen met water, die het water koel houden (moet je mij eens vertellen hoe, zelfs in de schaduw is dat toch eerder lauw), tot stallen met ventilatoren (is dat dan ook met verwarming in de winteren hoe zit dat dan met stof?).
Hier staan ze gewoon vanaf 10-11binnen tot savonds en daarna de wei op. Stal is 'koel' uitzichzelf en twee schuurdeuren staan tegen elkaar open.