Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melisjee

Berichten: 8755
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:42

Waarom valt iedereen Ayasha aan?
Dat snap ik nou niet, iedereen mag zeggen hoe dat hij/zij er tegen aan kijkt.
Ze is een van de weinigen die haar mening onderbouwd, en die geen mensen voor dingen uitmaakt als draaikont, een ambetant snotgrietje etc.

On-topic: Hartstikke leuk dat ze gaan, vind Totilas een heel leuk paar dom te zien!

ThisIsMe

Berichten: 488
Geregistreerd: 15-11-06
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 18:09

Even voor de duidelijkheid, ik val Ayasha niet aan, ik geef haar zelfs gelijk, ze geeft zelf al aan dat ze niet verwacht dat de eigenaren wakker liggen van haar mening :D

Mijn oordeel daarbij van 'ambetant snotgrietje' is gebaseerd op dingen die ik Ayasha hier zie posten en hoe haar manier van communiceren op mij overkomt, net zoals zij haar mening dat de eigenaren van Totilas schijnheilig zijn baseert op nieuwsberichten e.d. die ze hier leest. Dus maken we gewoon allebei gebruik van onze vrijheid van meningsuiting, niet meer en niet minder....
Misschien komt mijn mening niet zo heel aardig over, maar onderstaande kan ik ook met de beste wil van de wereld niet echt aardig noemen.....
Citaat:
Hij ging ook vooraaaaaal niet dekken... Ze gingen het vooraaaaaaaal rustig aan doen... Maar hij dekt wel en is er elke wedstrijd opnieuw. Overwerkt? Nee waarschijnlijk nog niet anders zou die wel er tegen in komen. Maar rustig aan doen noem ik dat ook niet. Ga dan niet zeiken dat je rustig aan doet met dat paard en zeg dat je het geld dat er in zit, eruit haalt maar dat je wel rekening houd met het dier. Schijnheilig gelul is dat "rustig aan doen". Zeg gewoon waar 't op staat, ze houden 'm heel omdat ie zo 't meeste op brengt. Nie meer of minder.

Dat vrijheid van meningsuiting ineens niet meer zo fijn is als het wat dichter op je eigen vel zit kan ik ook niets aan doen, ik persoonlijk zie niet zoveel verschil in de manier waarop ik oordeel over Ayasha dan hoe zij oordeelt over de eigenaren van Totilas.

Ayasha vindt dat de eigenaren twijfelen, ik noem het liever voortschrijdend inzicht, Totilas lijkt het prima aan te kunnen om én te dekken én wat vaker op concours te gaan, mooi toch, kunnen er nog meer mensen van hem genieten (of niet, als ze daar geen zin in hebben, kijken ze gewoon niet :+ )

Ayasha
Blogger

Berichten: 58121
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 18:24

Jij mag me gerust een irritant snotgrietje vinen hoor TIM... Daar lig ik ECHT niet wakker van :D Maar ga dan niet janken als ik ook gebruik maak van die vrijheid van meningsuiting. :D Prima dat jij hetzelfde doet als ik, maar niet achteraf gaan zeuren met "waar maak je je druk om" enz enz. ;) Da's een tikkeltje schijnheilig denk je ook niet?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 18:35

Is de modopmerking jullie soms niet opgevallen?
Ik quote hem nog maar even...

Storm schreef:
Ik denk dat dit welles-nietes spelletje weinig zin heeft hier. Zullen we het gezellig houden allemaal :) Bedankt!

bonnefooi

Berichten: 491
Geregistreerd: 23-10-08
Woonplaats: schone brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:35

Cayenne schreef:
Is de modopmerking jullie soms niet opgevallen?
Ik quote hem nog maar even...

Storm schreef:
Ik denk dat dit welles-nietes spelletje weinig zin heeft hier. Zullen we het gezellig houden allemaal :) Bedankt!


Misschien moet jij een modje worden Cayenne }>

Ik denk dat er zo gereageerd wordt op de post van Ayasha omdat zij inderdaad zo denigrerend over de eigenaars van Totilas schrijft. En al had het paard Pietje Puk geheten dan was er nog zo gereageerd.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110972
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Edward Gal en Totilas grote publiekstrekkers op CHIO Aken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-10 20:42

Nou nee, heb het nu al druk zat :D
Ik snap de reacties best, maar vind het jammer als het topic op slot moet :)

Shirly_Bob

Berichten: 811
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:37

Ik zou eerst ook naar het CHIO zaterdag gaan, maar dan was mijn hele weekend wel volgepropt :D
Zondag ben ik wel naar het springen gaan kijken :)

Totilas vind ik wel een gaaf beest blijven :o