Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prisca schreef:schoentje schreef:Moet echt klote zijn voor Albert, om z'n oogappel kapot gereden te zien worden. Toch jaren werk naar de klote. Echt balen!
Zo zie je maar, met alleen geld kom je er in de springsport echt niet.
Nou nou klinkt wel erg zwaar en negatief naar de betreffende ruiter alsof hij dit express gedaan heeft.
Dit kan iedereen overkomen hoe voorzichtig of gek je ook doet. Dit is O'brein ook overkomen en die gaat nu ook weer goed.
Gini schreef:Ik heb Larocca nooit een goede combi gevonden met Okidoki (heb ik hier op bokt geloof ik ook al in een ander topic vermeld). Hij reed veel te onstuimig en absoluut niet zo netjes als Zoer. Ook Okidoki vond ik veel panischer en heftiger springen.
Ik was eigenlijk al aan het wachten op een ongeluk, maar dat het ineens zo ernstig zou zijn.
Niet dat ik Larocca nu de volledige schuld geef, maar hij heeft Okidoki überhaupt gekocht gewoon omdat het Okidoki is. Maar ook in de topsport kan een paard een niveautje te hoog zijn voor je.
X__Trees schreef:De combi was inderdaad nog niet zoals albert-oki. Maar wat wil je? Hem in het begin van het jaar kopen en hem 3 maand later in de GTC starten. Bovendien heeft de ruiter op dit niveau nog geen ervaring.
Hij sprong inderdaad veel ontstuimiger en de afstanden zaten nog niet altijd goed. Maar ik heb nu bijna alle global champion tours op eurosport gevolgd en er zat heus wel verbetering in.
Niet mooi om dit erbij te gaan halen. De man zal het zéker vreselijk vinden. Albert ook, maar Albert heeft hem verkocht en dit is iets wat kan gebeuren bij zowel hem als larocca. Nieuwe ruiter afkraken is makkelijk natuurlijk.
Hopelijk komt alles goed!