Chinezen erg geinteresseerd in Belgisch gefokte paarden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:35

"Oh leuk", gaat ie de vlees in, of gaan ze meedoen aan de meest belachelijkste dierenspeeltjes.

Dierenrechten en of goede/normale behandeling kennen ze daar bijna niet.

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:49

Nou ..het is alleen maar goed denk ik ..zeker gezien de rest van "vroegere exportlanden " lees USA op zijn kont ligt ..is dit alleen maar meegenomen ..
en er zijn er wel een aantal van die oosterse die een stukje kunnen rijden en waar we best nog wat van kunnen leren
en dan denk ik alleen nog maar aan Samantha Lam ..( die onder andere ook een paar VDLstud paarden in medeeigendom heeft )http://www.samanthalam.com/aboutme/
Afbeelding

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 17:50

Ragdollcat schreef:
"Oh leuk", gaat ie de vlees in, of gaan ze meedoen aan de meest belachelijkste dierenspeeltjes.

Dierenrechten en of goede/normale behandeling kennen ze daar bijna niet.

als je weet dat naar ginder het transport alleen al ongeveer 10.000€ kost ..dan gaan ze hem echt de frikandel niet indraaien ;)

Janine1990

Re: Chinezen erg geinteresseerd in Belgisch gefokte paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:52

Dure frikadel inderdaad :')
Maar je kan er niet omheen dat dierenrechten daar helemaal niet bestaan, ik vind de PvdD wat veel van het goede (en dat is nogal een understatement :') ), maar als je ziet hoe ze daar met dier én mens omgaan......... :n

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 22:31

Het gaat niet om het nu, nu het nog mee kan draaien in de sport, maar wat dan als het geblesseerd raakt en of te oud is? ik hou mijn hart vast. Ze doen daar echt de meest idiote dingen met dieren. maar daar ga ik niet over uitweiden, want daar is deze topic niet voor.