Verminkt kadaver van pony aangetroffen in Geesteren *update*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 08:49

Mowoah schreef:
Majo schreef:
Ben ik de enige die zich afvraagt wat iemand in vredesnaam doet met een paardenhoofd plus nek? Ik bedoel: wat moet je ermee???

Daar zat ik ook al aan te denken ja, wat moet je doen met een hoofd+nek?? Ophangen in je huis?! %)

Als iemand zo gek is om zo'n dier toe te takelen, zie ik het ook voor me dat hij het misschien opzet. Zal me niks verbazen! De persoon lijkt mij er gek genoeg voor.

Cyruss_

Re: Verminkt kadaver van pony aangetroffen in Geesteren *update*

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 09:43

Wat vreselijk zeg. Ik hoop idd dat ze de dader(s) kunnen achterhalen, al zal dat niet makkelijk zijn.
Nee, als je zulke dingen dingen doet is er echt wel iets met je mis....

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 09:54

gadverdamme wil niet weten wat er met dat hoofd en nek zijn gebeurt

lisselotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:03

hoofd is makkelijker te begraven als heel paard...
Laatst bijgewerkt door lisselotje op 20-05-10 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:04

Adil18 schreef:
Annemiekbram schreef:
Hier in t dorp gaan verhalen rond dat vorige week een klein stukje verder een hoofd is gevonden in de sloot en nog een stukje verder net over de grens in duitsland zou ook een hoofd zijn gevonden :r Maar rtvOost meld hier niets over...

Erg naar dit...bah... kom vaak genoeg daar in de buurt, had dat beeld niet willen zien!

Jeetje, nu vind ik dit heel erg vreemd worden....omdat ik zoals gezegd gisteren gehoord heb dat net over de grens in Duitsland twee kadavers van jaarlingen aan zijn getroffen...En van Itterbeck naar Geesteren....das echt niet ver....ik schat zo ong. 17 km....

Nog minder dan 17 km. geloof ik...
Mijn vriend woont in Langeveen, dus daar ben ik ook vaak te vinden... van Geesteren naar Itterbeck is nog geen 10 min. met de auto binnendoor...

CK88, Het is misschien 's nachts gebeurd....om dat tijdstip zijn er niet veel mensen in de buurt....of er moet net een feest zijn in Geesteren of Langeveen. Dr staat nog wel een huis/schuurtje, maar dat wordt alleen 1 x in de zoveel tijd door een paar jongens gebruikt!

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:07

Wanneer is het dier eigenlijk gevonden? Ik bedacht me namelijk net dat er vorige week feest was in lochem, wie weet dat iemand zo veel had gedronken en het leuk vond om zoiets te doen.
Dat schuurtje wat hierboven genoemt word, ik ken wat jongens die altijd in Geesteren zitten, bier drinken enzo. Vraag me af of het daar in de buurt is gebeurt..

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:31

Dit probleem zou er niet zijn als er standaard DNA werd afgenomen.

Priya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:37

ranna schreef:
Dit probleem zou er niet zijn als er standaard DNA werd afgenomen.

DNA is niet zo waterdicht als het lijkt. We zijn goed op weg, maar we kunnen niet altijd met zekerheid zeggen of DNA van iemand is of niet. Soms wordt een onschuldige schuldig verklaard door een ''match''. Dus, beetje kort door de bocht om dit te zeggen.

Neverhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:42

Priya schreef:
DNA is niet zo waterdicht als het lijkt. We zijn goed op weg, maar we kunnen niet altijd met zekerheid zeggen of DNA van iemand is of niet. Soms wordt een onschuldige schuldig verklaard door een ''match''. Dus, beetje kort door de bocht om dit te zeggen.

Waarom dan van iedereen DNA op willen slaan als dit niet waterdicht is?
Waarom mensen tot gevangisstraffen veroordelen op DNA-sporen?

Trouwens, het ging mij om het feit dat je DNA overal kunt afnemen dus een lichaam kapotsnijden niet uit zou maken.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:45

RoosG schreef:
Wanneer is het dier eigenlijk gevonden? Ik bedacht me namelijk net dat er vorige week feest was in lochem, wie weet dat iemand zo veel had gedronken en het leuk vond om zoiets te doen.
Dat schuurtje wat hierboven genoemt word, ik ken wat jongens die altijd in Geesteren zitten, bier drinken enzo. Vraag me af of het daar in de buurt is gebeurt..

Lochem en Geesteren liggen zo'n 60 km van elkaar af, :Y)
Het gaat hier echt om Geesteren OV!

En Itterbeck is langgerekt, het deel tegen de Nederlandse grens bij Langeveen is ook het deel wat onder Itterbeck valt, ook al heet het Wielen en Wilsum. ;)
Desalniettemin is de afstand tussen beide vind plaatsten met de auto zo'n 5 minuten van elkaar af.
Zou best dezelfde kunnen zijn...........

Nu is er behoorlijk veel sluipverkeer omdat ze bezig zijn met een rotonde bij de Rouweweg, denk niet dat het een bekende uit de buurt is geweest, maar je weet het nooit..... :n

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:40

god wie doet nu zoiets! moet echt verschrikkelijk zijn om dat kadaver daar te vinden. Ik hoop dat ze die verschrikking van een persoon vinden!

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:49

bah echt sneu hoe mensen dat kunnen doen
arm beest

hoop dat ze die persoon vinden en hem een vlinke straf geven

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:57

Ik was er heilig van overtuigd dat ik het over de goede Geesteren had :o
Sorry!

Staat ook trouwens nergens dat het over Geesteren OV gaat, of ik heb er helemaal overheen gelezen...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:24

kaatje77 schreef:
En Itterbeck is langgerekt, het deel tegen de Nederlandse grens bij Langeveen is ook het deel wat onder Itterbeck valt, ook al heet het Wielen en Wilsum. ;)
Desalniettemin is de afstand tussen beide vind plaatsten met de auto zo'n 5 minuten van elkaar af.

Nu is er behoorlijk veel sluipverkeer omdat ze bezig zijn met een rotonde bij de Rouweweg, denk niet dat het een bekende uit de buurt is geweest, maar je weet het nooit..... :n

www.map24.de geeft een kleine 19 km aan van de plaats waar de paarden gevonden zijn tot Geesteren...

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 18:25

RoosG schreef:
Ik was er heilig van overtuigd dat ik het over de goede Geesteren had :o
Sorry!

Staat ook trouwens nergens dat het over Geesteren OV gaat, of ik heb er helemaal overheen gelezen...

Nee, ik heb het er ook alleen uit af kunnen leiden dat de bron van het nieuw RTV-Oost is... ;) (nou ja, en ik ken de weg, maar het kan natuurlijk ook zijn dat in Geesteren Gld. een dergelijke straat is... :D)

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 19:52

Dit is gewoon Geesteren OV hoor :)

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 21:59

En nu maar hopen dat de chip is gaan zwerven....

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 07:28

Hij heeft natuurlijk expres die nek eraf gehaald vanwege die chip :+

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 09:52

Adil18 schreef:
kaatje77 schreef:

http://www.map24.de geeft een kleine 19 km aan van de plaats waar de paarden gevonden zijn tot Geesteren...

Welk adres heb je ingevoerd dan?
Tussen de Vermolenweg (waar het lichaam is gevonden) En het dorp Geesteren zit ook nog een aantal km.
Volgens mij ligt het zelfs dichter bij Langeveen als Geesteren.

Er is idd een heleboel sluipverkeer doordat de N343 van geesteren tot eind langeveen is afgesloten en hierdoor rijden veel mensen over De Ossendijk (en andere wegen)

nbanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 12:24

Hoe is het mogelijk dat iemand zo wreed kan zijn!!!!!!

Iris_C

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:29

He bah zeg.. hoe kun je dat nou doen? ;(
Het idee alleen al..
Ze hebben natuurlijk zijn nek eraf gehaald, zodat ze die chip en dus de eigenaren, nooit zullen vinden.. :(

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 20:10

Het is echt verschrikkelijk.
Ik wist niet wat ik las in het blad op en rond de essen.
(plaatselijk blad)
Mijn tante werdt aangesproken bij de plus in geesteren om te vragen wat ze er van vond.

Annemiek die verhalen heb ik nog niet gehoort van dat er een kop was gevonden.

Ik hoop dat ze de dader vinden.
Maar ben er bang voor.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 18:24

die vinden ze niet hoor.. don't worry. heb er hier in harbrinkhoek verder ook niks meer van gehoord.