toot schreef:ik weet dat hij dood is er is nog wel sperma beschikbaar,
wel duurder dan toen hij nog leefde maar goedkoper dan totilas.
Precies, en dat wordt ook steeds duurder want ooit raakt het ook op!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

karijn schreef:Ik vind het toch wel jammer dat er hier een aantal bokkers is die uitgaat van het feit dat het dan alleen maar kan tegenvallen, omdat de verwachtingen zo hoog liggen (ik citeer dus eigenlijk een aantal posts)
Het kan ook zomaar zeer goed uitpakken! Brentina (en veel andere merries) is een zeer getalenteerde merrie, komt uit een zeer mooie lijn en als er op die manier weer mooi bloed aan de fokkerij (wereldwijd) kan worden toegevoegd, dan kan ik alleen maar zeggen dat het doel om verbetering/bloedspreiding te fokken dan gehaald is.
En sommige dingen in het leven mogen van mij best lekker exclusief blijven. Heb je wat om over te dromen...
amen! rodehaan5 schreef:ik heb medelijden met die hengsten, nu zijn ze zo gewild, als ze wat ouder worden zijn er(heb ik helaas met eigen ogen gezien) weinig mensen die nog geinteresseerd zijn .Deze hengsten worden hierdoor veroordeeld tot eenzame opsluiting waarna ze zo gek als een deur worden en er nog maar 1 uitweg is: het slachthuis.
karijn schreef:equitation schreef:En stel dat het tegenvalt heb je in iig een miljoen verdient:D Ik geef de eigenaren groot gelijk, als je het kan uitbuiten waarom niet, tis ook wel leuk als een paard een keer wat opbrengt in plaats van handen vol geld te kosten toch.
Dit bedoel ik dus...
equitation schreef:En stel dat het tegenvalt heb je in iig een miljoen verdient:D Ik geef de eigenaren groot gelijk, als je het kan uitbuiten waarom niet, tis ook wel leuk als een paard een keer wat opbrengt in plaats van handen vol geld te kosten toch.
wonderboy schreef:equitation schreef:En stel dat het tegenvalt heb je in iig een miljoen verdient:D Ik geef de eigenaren groot gelijk, als je het kan uitbuiten waarom niet, tis ook wel leuk als een paard een keer wat opbrengt in plaats van handen vol geld te kosten toch.
Ik denk dat dit paard ook heus geld opbrengt. Weet niet hoe het zit met de verdeling van het prijzengeld maar een wereldbekerwedstrijd winnen..
Dan ga je niet met lege handen naar huis.
En de eigenaren genieten volop van alles wat ze nu meemaken met dit paard. Lijkt mij veel meer waard!!
Janine1990 schreef:Kan je het net zo goed meteen in die vulkaan gooien...
Yell schreef:rodehaan5 schreef:ik heb medelijden met die hengsten, nu zijn ze zo gewild, als ze wat ouder worden zijn er(heb ik helaas met eigen ogen gezien) weinig mensen die nog geinteresseerd zijn .Deze hengsten worden hierdoor veroordeeld tot eenzame opsluiting waarna ze zo gek als een deur worden en er nog maar 1 uitweg is: het slachthuis.
Haha.. noem eens een voorbeeld van zo'n hengst.
Volgens mij liggen Jazz & Gribaldi ook nog niet in de supermarkt
Of Nimmerdor.. Nee sterk verhaal dit.