Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenna1995 schreef:Dat je liever geen cap draagt omdat je haar in de war of helemaal plat gaan kan ik begrijpen.maar als je er voor kiest om dan zonder cap te gaan rijden en je valt, is dat je eigen domme schuld en had je beter aan de gevolgen moeten denken. Sommige mensen gaan dan een dressuurhoedje op doen met rijden, maar daar zie ik het nut ook niet van in. Als je valt, val je net zo hard als zonder hoedje en kun jij misschien een hele tijd of helemaal niet meer paardrijden.
Natuurlijk kun je niet alles voorkomen door met een cap en paardrijschoenen, bodyprotector, whatever te gaan rijden want het blijft een sport en daar kunnen ongelukken gebeuren.
Sieppus schreef:Ik heb van die godsgruwelijk lelijke schoenen aan met stalen neuzen, hier op stal ben ik de enige die zulke schoenen heeft. Ik heb zeker al 10x een paard op mijn tenen gehad en niks gevoeld!
sflj schreef:Wat een belachelijk en suggestief kulartikel!
Dus ik viel van m'n paard omdát ik geen cap droeg?!
Als je niet gewond wil raken, moet je allereerst zorgen dat je geen ongeval krijgt!
Lovely schreef:Wat sflj bedoelt is dat je door het dragen van een cap of bodyprotector een ongeluk niet voorkomt.