anders zal die niet zo hoog in de sport komen. hierbij wil ik NIET!! zeggen dat ik het goed keur maar om er zo'n hektiek over te maken vind ik wel erg dat ze maar eens meer kijken naar de ECHTE dierenmishandeling Ik snap het nut hier ook niet van want hij heeft alleen zich zelf er mee want zo haalt hij de lol weg van het paard om te springen en als hij dit zovaak doet dan zal het paard op dit niveau echt niet meer presteren omdat gewoon weg de lol van het paard weg is dan en in de stop geslagen is. en hij HOEFT dit thuis niet te doen omdat dit nou een keertje zo gebeurt hoeft dus niet te zeggen dat hij het thuis ook doet.wel goed dat ze er voortaan meer opgaan letten en ze bezig zijn om de sport paard vriendelijk te maken daarom een duim voor de FEI
Nogmaals wil ik dus zeggen dat ik het er NIET mee eens is met wat die doet
in de inrijbak.
. maar het wel zijn van een dier gaat altijd bovenalles dit gebeurt alleen niet altijd nee
Ik heb eerlijk gezegd niet super veel problemen tegen dit filmpje, maar het zou absoluut wel minder kunnen in mijn ogen, maja ik zit niet op het paard. maar je moet niet FEI de schuld gaan geven of een dergelijke pc bouwer
het is een ** CSI, je weet dat de internationale rubrieken technischer staan, op dit filmpje is niet te zien hoe breed de sloot is en ik vind persoonlijk dat het erop lijkt dat het ook niet uit een onmogelijke hoek moet worden aangereden...

Vandaar mijn reactie op het bericht waar dit topic over gaat, dat ik dat nog niet heel schokkend vind. Al blijft het abnormaal én mishandeling !
nee dat zal echt helpen, die man mag blij zijn dat zijn paard nog gewoon netjes op mijn 4 benen blijft lopen.