elmiran schreef:Ik vind het jammer dat er nooit eens aan t paard word gedacht. T gaat alleen maar om wedstrijden rijden & winnen.
paarden willen sowieso geen ruiter op de rug, denk daar maar eens aan. zucht
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Michael1104 schreef:elmiran schreef:Ik vind het jammer dat er nooit eens aan t paard word gedacht. T gaat alleen maar om wedstrijden rijden & winnen.
paarden willen sowieso geen ruiter op de rug, denk daar maar eens aan. zucht
johanus schreef:men ziet straks een futloos paard rondjes sjokken
johanus schreef:Ik kan de eigenaren helemaal niet begrijpen. hij gaat het nivo van toen nooit meer bereiken.ook niet in de yr proeven. men ziet straks een futloos paard rondjes sjokken
apple01 schreef:Michael1104 schreef:@apple,
dat van mij is cynisch, ik heb er niks op tegen dat zulke paarden weer in training gaan voor wedstrijden. Ik heb er ook niks op tegen dat paarden bereden worden hahaha
Oh, haha ! sorry.
Maar ben je het dan eens of oneens met mij?
WildWings schreef:Lante schreef:Misschien moet erbij staan 'goed gereden'. Lijkt me logisch. Mensen die sporten blijven ook fitter als ze aan sport doen of in ieder geval bezig blijven dan wanneer ze achter de geraniums gaan zitten niksen. Dat is met paarden net zo. Of snap je dat niet..?
'Of snap je dat niet' -> Komt nogal aanvallend over, mag van mij ook wel wat minder hoor..
Een paard dat lekker buiten op de wei kan staan 24/7 is toch wat anders dan een oud vrouwtje dat achter de geraniums zit te niksen.. Ik zie niet in waarom een paard dat nog gereden wordt gezonder zou blijven dan een paard dat 24/7 zonder ruiter buiten kan staan, en kan het me ook niet voorstellen.
ergens achter zet geef je mensen het gevoel dat je ze belachelijk maakt en het dus niet begrijpt en kun je een dergelijke reactie verwachten.
thysvisscher schreef:Ik denk dat het vooral een heel toffe kans is voor de amazone en het lijkt me leuk om Krack weer in de ring te zien schitteren!
tja waarom zou ze kiezen voor een ervaren kampioen? Waarschijnlijk is het antwoord heel makkelijk.....wie wil er nou niet op zo'n super paard rijden...Jaloezie met de hoofdletter "J"Bomba schreef:janderegelaa schreef:Persoonlijk vind ik dat Krack bij Anky sowieso niet alle kansen gehad heeft want hij moest altijd in de schaduw van Bonfire en Salinero staan.
Nou goed, alsof Birgit ooit er uit kan rijden wat Anky er uit heeft gereden...
Bizzybijtje schreef:Haha, alsof de mensen hier het af zouden wijzen als ze zo'n paard onder hun kont aangeboden kregen![]()
Leuk voor haar, ben benieuwd