Vreemde conclusie die je trekt Michael Haar profiel doet er IMO niet toe in dit topic macke: als je het over haar profiel wil hebben moet je een nieuw topic openen of haar een PB sturen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vreemde conclusie die je trekt Michael Ayasha schreef:Ik heb geen hekel aan een boel Belgische ruiters maar ik heb Jorissen zien les geven en daar werd ik niet echt warm vanVreemde conclusie die je trekt Michael
Haar profiel doet er IMO niet toe in dit topic macke: als je het over haar profiel wil hebben moet je een nieuw topic openen of haar een PB sturen.
Michael1104 schreef:Ayasha schreef:Ik heb geen hekel aan een boel Belgische ruiters maar ik heb Jorissen zien les geven en daar werd ik niet echt warm vanVreemde conclusie die je trekt Michael
Haar profiel doet er IMO niet toe in dit topic macke: als je het over haar profiel wil hebben moet je een nieuw topic openen of haar een PB sturen.
ik heb je wel vaker op belgen zien afgeven, viel me alleen op.
Kom maar met bewijzen als je denkt dat ik het vaker doe. Ik verdedig ze zelfs regelmatig. Maar ik denk dat ik wel weet over wie je het wél hebt. Alleen is er zelfs een verschil in geslacht tussen mij en die persoon dus hoe je daar bij komt
Maar Jorissen ga ik echt niet verdedigen. Nog niet al viel ik anders dood. Johanna59 schreef:Totilas loopt niet met gemak en zeer zeker niet zonder spanning.
En het is al helemaal niet het beste paard ter wereld.
Het is een goed paard, dat extreem getraind is. Voor.
macke schreef:Johanna59 schreef:Totilas loopt niet met gemak en zeer zeker niet zonder spanning.
En het is al helemaal niet het beste paard ter wereld.
Het is een goed paard, dat extreem getraind is. Voor.
Kan alleen als het paard de motor dus de achterhand gebruikt!! Anders komt het paard echt van voren er niet uit....
Maar jij bent fulltime paardensportvrouw dus dan weet je dat ook! Ik kan Totilas nog als "kind" en was hij nog niet eens echt op druk gereden en men kreeg toen al de indruk dat hij getrickt was
Cayenne schreef:Nieuwsredactie / http://www.eurodressage.com
De Belgische dressuurcombinatie Vicky Smits-Vanderhasselt en haar Hannoveraanse merrie Daianira van de Helle (v. Dream of Glory) blies afgelopen weekend de concurrentie weg tijdens het CDI in Bremen.
Daarmee versloegen ze internationale topruiters, trainers en Olympiade-combinaties met het grootste gemak. Tijdens de Grand Prix Special kregen Vicky en Daianira een score van 71.500% en werden geroemd door de lichtvoetigheid en elegantie van de combinatie.
De toeschouwers spraken nu al van de ontdekking van 2010 en mogelijk geduchte tegenstanders voor Edward Gal en zijn Moorlands Totilas.
Tijdens hetzelfde concours maakte Ulla Salzgeber haar terugkeer met de elfjarige Herzruf's Erbe. De vos blesseerde zichzelf tijdens het CHIO Aken in 2009. Salzgeber maakte een voorzichtige start in de Grand Prix (66.680%), maar won de kur op muziek (77.950%).