Denk dat het meteen de laatste keer is dat ie kan spelen met zijn handel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sparta_ schreef:Ik lees hier een hoop grootspraak. Ik zou dit en ik zou dat. Zijn jullie al eens iemand tegen gekomen op je erf die er niet hoort? Ik denk dat vele van schrik aan de grond genageld zullen staan.
En als je dat niet staat, de grootspraak van hij komt er niet levend vanaf. Dan krijg jij toch de zwaardere straf, niet de man op je erf. Je mag niet voor eigen rechter spelen, ook al zou je dat in veel gevallen wel graag doen.
De wet is overigens wel al aangenomen, maar nog niet in werking gesteld.
marialva schreef:maar dat dat meisje hem een aantal keer betrapte, sorry hoor ik snap niet dat ze dan niets heeft gedaan?!
Pletje123 schreef:Waarom heeft de eigenaar van deze paarden geen waakhond(en) op het erf? Dat is schrikt echt wel af!
Nastik schreef:_sparta_ schreef:Ik lees hier een hoop grootspraak. Ik zou dit en ik zou dat. Zijn jullie al eens iemand tegen gekomen op je erf die er niet hoort? Ik denk dat vele van schrik aan de grond genageld zullen staan.
En als je dat niet staat, de grootspraak van hij komt er niet levend vanaf. Dan krijg jij toch de zwaardere straf, niet de man op je erf. Je mag niet voor eigen rechter spelen, ook al zou je dat in veel gevallen wel graag doen.
De wet is overigens wel al aangenomen, maar nog niet in werking gesteld.
Ja, ervaring mee. Niks grootspraak.
MarcelDufour schreef:Ik zou daar ook bang voor zijn, want de veulentjes die daar van komen zijn natuurlijk onverkoopbaar en goedgekeurd worden ze ook al nooit!
Citaat:Dus de laatste keer dat er iemand aan jouw paarden zat had je hem... hoe zeg je dat.... vermoord? Bijzonder...