Ik begrijp echt niet dat ze die mensen nog een kans geven, als je het toch al zo ver laat komen, dan verdien je geen tweede kans meer.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jury schreef:driebergen schreef:Welke mongool heeft voor dit dier 'gezorgd'?
eerlijk gezegd vond ik hem geweldig!
echter mongolen van dichtbij kennende zullen ze beter voor het ezeltje gezorgd hebben denk ik.
dat was ook een beetje de reden dat ik dit schreef... het was sarcastisch bedoeld.Senzafine schreef:Wauw, hier schrik ik van. Dit is hier vlakbij, Schoonderhage heeft naar mijn weten een goede reputatie...
Net als velen vraag ik mij af hoe het komt dat hier nooit iemand heeft op gereageerd! Zelfs als je geen ervaring hebt met dieren kan je toch zien dat dit niet klopt? Nee, hier kan ik niet bij...

irmalouise schreef:Diep triest zeg, dat het ezeltje er zo bijstaat.
Hoop niet dat het nog moet lopen met de gehandicapten om hun te plezieren/helpen.
Want Ezeltje is nu zelf door de slechte zorg zwaar gehandicapt.
Echt schandalig, had ze ook zeker geen kans gegeven, gelijk dit arme dier meegenomen om hem/haar gelijk te helpen, want ja hoelang duurt het weer voordat er een hoefsmid geregeld is.
Nee te gek voor woorden dit. Hoe durven ze het dier daar nog achter te laten.
Hoop iig dat ze nu elke dag gaan kijken of er al actie is ondernomen.
geerke schreef:Senzafine schreef:Wauw, hier schrik ik van. Dit is hier vlakbij, Schoonderhage heeft naar mijn weten een goede reputatie...
Net als velen vraag ik mij af hoe het komt dat hier nooit iemand heeft op gereageerd! Zelfs als je geen ervaring hebt met dieren kan je toch zien dat dit niet klopt? Nee, hier kan ik niet bij...
geen goede reputatie dus...als het niet ver is kun jij niet het een beetje in de gaten houden?
En misschien helpen met advies?
Ik heb meer vertrouwen in jou dan in de dierenbescherming....
driebergen schreef:jury schreef:eerlijk gezegd vond ik hem geweldig!
echter mongolen van dichtbij kennende zullen ze beter voor het ezeltje gezorgd hebben denk ik.dat was ook een beetje de reden dat ik dit schreef... het was sarcastisch bedoeld.
De deelnemers kan je in dit geval niet de schuld geven, begeleiders hebben klaarblijkelijk een grotere beperking dan de mensen met een verstandelijke beperking zelf....