kohtje schreef:Voor 3000 euro een paard voor de hogere dressuur?
Dat is ook precies wat ik dacht
Maar toch is het een zuur verhaal Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamboBeach schreef:Ik vind het wel heel makkelijk om zo op de koopster af te geven hoor. Sta versteld hoe Bokt het allemaal weer beter weet...
Ik word te oud hiervoor denk ik!
Michael1104 schreef:hoe typisch dat de slachtoffers zomaar het stempel dom krijgen...
Judith_ schreef:Michael1104 schreef:hoe typisch dat de slachtoffers zomaar het stempel dom krijgen...
Vind jij het handig dan om op goed vertrouwen een paard te kopen en daarna pas te keuren? Ik blijf het heel naar voor haar vinden en denk ook niet dat ze dom is. Maar ben wel van mening dat een hoop narigheid had kunnen worden voorkomen door gewoon te keuren voor dat je koopt.
MarcelDufour schreef:Ik heb de moeite genomen om het hele item te bekijken en echt veel wijzer word ik daar niet van. Als het echt zo is dat zijn dierenarts het paard wel goedgekeurd heeft, dan wordt het een welles-nietes verhaal. Zoals de juridisch adviseuse al stelt, ze moet nu maar een derde onafhankelijke dierenarts het paard laten keuren.
Maar dit is weer een wijze les; Als je iets kunt kopen (dressuurpaard dat de hogere dressuur kan lopen), voor een prijs die eigenlijk een heel stuk lager is dan de gangbare waarde, dan is er normaal gesproken iets aan.
Wil ik ook, ter verdediging van de handelaar, wel nog kwijt dat een paard van 3000 euro in principe al voldoet als hij netjes L kan lopen. Meer mag je echt niet verwachten.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat bijna ook altijd!
Dus dit kan met gemak al 7000 euro worden totaal waarde dus dat maakt het verhaal al een stukje anders