Raiza schreef:Die rijdt wel gedurfd, maar wat een verschrikking om aan te zien. Ze zit scheef met ingeknikte heup, haar hoofd hangt scheef en knikt iedere pas heel erg en als je van achter kijkt hupst ze gigantisch van links naar rechts. Wynton is me gisteren maar amper opgevallen, Madeleine haar tik viel veel harder op en aan de opmerkingen om mij heen te horen waren er veel mensen die zich aan die tik stoorden. Dan zie ik toch echt Anky liever rijden.
PB heeft onder HP laten zien wat hij in zijn mars heeft, maar wat hij nog niet in de ring kan laten zien. Totilas kan zijn voorbenen zo bewegen zonder tact te verliezen, maar PB verloor constant zijn tact. Als Anky hem zo spectaculair op wedstrijd voor zou stellen, zou ze niet de scores halen die ze nu haalt omdat de regelmaat, ontspannenheid en tact veel zwaarder mee tellen dan het "zie mij mijn voorbenen eens naast mijn oren zwaaien"drafje dat HP er gisteren uit reed, maar wat de fokkers willen zien is iets wat anders dan wat de GP-jury's willen zien.
Precies