Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:'T is dat ik nog redelijk fries kan verstaan, anders ha ik er niets van gebakken
Hopelijk voor alle merriehouders welke denken een veulen van Rypke te hebben, dat het goed wordt opgelost.
Golden Wonder was een NF-hengst welke in nederland is goedgekeurd, maar later geen NF bleek te zijn. Dit nadat zijn fokker eens in NL kwam om hem op te zoeken.
Echter kwamen er wel hele goede veulens van.
Paarden welke nu te veel GW bloed voeren worden iig niet in het stamboek opgenomen.
Jolt schreef:Ik heb uit betrouwbare bron dat de heer Annema al heeft bekend dit te hebben gedaan. Hoelang hij hiermee mee bezig is, is nog onbekend. Ik sta perplext. Ik snap hier dus echt niets meer van. Wat beweegt zo iemand om dit te doen.Je valt geheid door de mand en dat op die leeftijd!!!!!!
Rypke Produceert al enig tijd niet meer wat ik er van heb begrepen.
Dus voor het zelfde geldt is hij al 4 jaar bezig aangezien rypke al 21 is.
Nou mensen Dit is nou echt weer iets wat voorkomt bij de friezen paarden. Erg jammer. Ik betreur dit ten zeerste.
Debbie schreef:Stond gister ook een stuk over in de Leeuwarder Courant
Annema zelf aan het woord.. Hij had er zo'n spijt van!
Sterre schreef:horseyfries schreef:Het is helemaal niet weggehaald, het staat er nog gewoon.
Heb je een link voor me?
(Sorry, ben dus waarschijnijk echt teom het te vinden
!)
annastasia schreef:Debbie schreef:Stond gister ook een stuk over in de Leeuwarder Courant
Annema zelf aan het woord.. Hij had er zo'n spijt van!
Staat het stukje ook op de dsite van de LWC?
Heb je daar dan een linkje van?
Betekent trouwens dat die man iig al in 2008 zich daar mee bezig hield, en wellich nog wel eerder.
Denk dat ze ook de veulens van jaargang 2008 maar allemaal moeten onderzoeken.
Stel dat ze de verkeerde met de steekproef eruit pakken....