Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
gina2003 schreef:Patriciavt schreef:Is dit de kudde die in dat bosje aan de bosruiterweg staan?? Hier lopen ook enkele koeien toch?
Ong. 300 meter van onze stal staat nl ook een aantal paarden (voor zover ik weet zijn die van Zonnehoeve) in een stuk afgebakend natuurgebied.
Ik heb ze niet vaak genoeg gezien om te beoordelen of deze dieren idd verwaarloos worden, wat we wel hebben meegemaakt is dat er in de zomer regelmatig eentje losloopt en dat de eigenaren dan niet/moeizaam te bereiken zijn..
Ja, dat zijn ze, er staan nu wel kuilbalen.
De zorgboederij is niet meer dan dat daar pleegkinderen zijn, want zorg voro paarden hebben ze niet.
Die van mij heeft er 3 jaar gestaan, en was verre van tevreden, ben heel erg blij dat ik daar weg ben, wil voor geen goud meer terug!
Meestal hadden ze beschimmeld kuil of hooi te eten, het stro was ook vaak muf en beschimmeld, dat soort dingen..
) Meer dan in mijn post beschreven - er loopt er regelmatig eentje los, of een van de koeien, waar niet direct adequaat een reactie dan wel handeling op komt - heb ik nog niet gezien daar.