Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cathyvans schreef:Zet een renpaard los op de baan en hij gaat echt niet rennen hoor....! Hij zoekt de graskanten op en gaat grazen. Wat een onzin reden dat ze het zo leuk vindt. Die topmerrie gaat gewoon veel euro's binnenlopen. Niks mis mee maar gewoon zeggen dan.
cathyvans schreef:Zet een renpaard los op de baan en hij gaat echt niet rennen hoor....! Hij zoekt de graskanten op en gaat grazen. Wat een onzin reden dat ze het zo leuk vindt. Die topmerrie gaat gewoon veel euro's binnenlopen. Niks mis mee maar gewoon zeggen dan.
cathyvans schreef:Zo'n paard gaat niet schoppen of hinikken omdat hij ook wil rijden maar omdat zijn maatje vertrekt!
En nee, inderdaad, geen dressuurpaard gaat dat zelf doen en een springpaard gaat echt niet uitzelf een parcoursje doen. [i]Wij[i] willen dat ze dat doen, ook niks mis mee maar onderken dat dan gewoon.
cathyvans schreef:Het ene paard doet zijn werk nou eenmaal met meer plezier dan het andere, het ene kán het werk ook beter als de andere. Net als bij mensen![]()
En dit is toch een discussieforum? Ik vind het heel leuk die discussie met Janine, ze is hartstikke jong en toch bevlogen, anders ging ze de discussie niet aan! Dat zijn juist de leukste paardenmensen vind ik. En dat maakt dit forum leuk en leerzaam.
cathyvans schreef:Het is heerlijk werken met een paard die graag met je meedoet, dat is zeker! Ik hoop dat je nog lang plezier van je paard kan hebben en moeilijke beslissingen nog lang uit kan stellen...
En we gaan natuurlijk strak voor de buis/pc als Zenyatta de strijd weer aangaat! Ik hoop dat ze er ongeschonden uitkomt!
cathyvans schreef:Zo'n paard gaat niet schoppen of hinikken omdat hij ook wil rijden maar omdat zijn maatje vertrekt!
En nee, inderdaad, geen dressuurpaard gaat dat zelf doen en een springpaard gaat echt niet uitzelf een parcoursje doen. Wij willen dat ze dat doen, ook niks mis mee maar onderken dat dan gewoon.