Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alex66 schreef:als een paard genoeg eten en drinken heeft is er niets aan de hand.
mijn paard kwam toen hij alleen een schuilstal had alleen binnen om te poepen![]()
dat gemeenten geen vergunning geven voor een schuilstal maar wel eisen dat paarden/dieren er een ter beschikking hebben is natuurlijk van de zotte maar lost het paarden probleem van de betreffende gemeente wel op.
mevrouw uw paard moet een schuilstal hebben maar van ons mag u die niet bouwen dus vertrek/verrek maar met je paard.
de overheid in dit land is nog krommer dan een banaan
gohya schreef:Je begrijpt toch wel wat ik bedoel,op pension stallen gaan paarden overdag ook een paar uurtjes naar buiten en verder staan ze op stal.Ik begrijp ook wel dat je soms geen ander keuze hebt dan een pensionstal.Als je geen weiland hebt moet je wel en sommige mensen kiezen voor een pensionstal omdat het beter uitkomt of wat dan ook.Ik klaag er ook niet over dat het slecht voor ze is,maar laat mensen dan ook niet klagen dat 24/7 buiten slecht is.
Een paard kan niet praten,maar als er een schuilstal staat en ze gaan er nooit in staan,dan zegt dat toch genoeg?Dat zeggen ze toch wij willen geen schuilstal,wij staan liever buiten?
Ik begrijp gewoon niet dat de DB vind dat elk paard een schuilstal moet hebben.
gohya schreef:Als ik toestemming krijg v.d. gemeente om een schuilstal te bouwen doe ik dat direct.En waarom?om van het gezeur van sommige mensen af te zijn.Maar ik denk dat als ze zien dat er geen pony in staat, ze gaan zeuren de pony's moeten op stal staan met dit weer.Dan krijg je dat weer.
Loody schreef:ik vind het niet kunnen dat wat voor paard dan ook zonder een schuilmogelijkheid in een wei staat...
de"verwilderde"paarden kunnen schuilen tussen bomen, struiken enz..
En de shet op de foto kan nergens schuilen, je kan altijd wel blijven zeggen, het kan wel, hij vind het lekker, hij heeft zo'n dikke vacht...wat een onzin, of je paard nu wel of niet onder een onderdakje/ schuilhoekje wil staan moet de keuze van het paard zijn.... en de opmerkingen: mijn paard staat er nooit in?...ja je bent 24/7 bij je paard??
Niet de gemeente de schuld geven maar zelf voor een goede oplossing zorgen..ook al hoeft het maar tijdelijk te zijn
LADPR schreef:Loody schreef:ik vind het niet kunnen dat wat voor paard dan ook zonder een schuilmogelijkheid in een wei staat...
de"verwilderde"paarden kunnen schuilen tussen bomen, struiken enz..
En de shet op de foto kan nergens schuilen, je kan altijd wel blijven zeggen, het kan wel, hij vind het lekker, hij heeft zo'n dikke vacht...wat een onzin, of je paard nu wel of niet onder een onderdakje/ schuilhoekje wil staan moet de keuze van het paard zijn.... en de opmerkingen: mijn paard staat er nooit in?...ja je bent 24/7 bij je paard??
Niet de gemeente de schuld geven maar zelf voor een goede oplossing zorgen..ook al hoeft het maar tijdelijk te zijn
Het gaat hier om een beetje kou!