Inderdaad, Johan herken je ook uit duizenden Heb ook een tijd meegeholpen als vrijwilliger bij het gehandicaptenrijden, johan deed die les ook wel eens.
Nou ik heb toennet even gebeld met Snorrewind, Willie en Erna aan de tel. gehad en kon morgen gewoon langskomen met materiaal, als er dan nog plek was (wat er waarschijnlijk wel was) kon ik gewoon een rondje mee komen doen
superleuk dus, ben er al jaren niet meer geweest dus vind het ook wel leuk om daar weer eens langs te gaan.
Ik ben geweest, wat voor ons een mini-meeting, maar bere-gezellig. (vooral dat sneeuwballengevecht ;') ) Vond alleen de prijzen wel belachelijk hoor, 3,50 euro voor een kom snert zonder worst En ik was niet de enige
Wij hebben vanmiddag ook meegedaan!! Mirjam snowboard, en ruiter Christel en ons superpaard Jessy. Mirjam stond pas voor de 5de keer op het snowboard, en ze heeft het er goed afgebracht. Was echt superleuk om mee te doen, en het was goed georganiseerd. Zie hier,
ik zag het ook was leuk! bij 'ons' (diepenheim) doen er in elk geval 7 pony's/paarden mee morgen, meeste met 2 skiers of meer..., zelf ga ik ook een poging wagen!
Oo jammer!! Was leuk geweest om te oefenen. Karin je hebt niet toevallig een leuk filmpje van de vallende Mirjam.........hahaha
Nightmare28
Geplaatst: 10-01-10 01:13
Bedankt Karin voor het filmpje!! Dat zijn mijn zus en ik ,, Beau op de ski's en ik op mn pony Nightmare! We zijn tweede geworden uiteindelijk,, Ik heb zelf ook nog meegedaan op het snowboard echt supervet om te doen !! Ik raad het iedereen aan!
Vandaag iedereen opgetrommeld!! Enne we gaan oefenen met skie's, een slee, en snowboard bij ons in de wei. Als het lukt met de foto's zullen we nog even wat maken!! We hebben een nieuwe hobby gevonden.........whahhahaha.