Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
draver170 schreef:Dan houden we het bij geld inzamelen. Ik stop er niet mee en lijkt me mooi om weer wat te organiseren voor geld. Iemand nog meer ideeen om geld in te zamelen door actie waar ook niet paardenmensen wellicht aan meewerken? Ga onderandere op mijn werk weer mailing uitdoen.
Caira schreef:Ik stem voor een BOKT voor BROOKE. Net als we een aantal jaren terug gedaan hebben voor Azie. Dat was rond dezelfde tijd en ik denk dat het het WIJ gevoel van bokt een behoorlijke boost kan geven. Tijd om weer eens te laten zien wat WIJ samen kunnen.
Michael1104 schreef:mooie stuk cayenne, complimenten!
Wafel schreef:Een bokt markt ? Waar iedereen zijn 2ehands paarden spullen kan verkopen ?
En de opbrengst naar brooke ?
Je kan entre vragen en huur voor een plekkie om te verkopen.
Hoef allemaal niet veel te zijn.. als er genoeg mensen komen levert het toch wel wat op.
Ezumii schreef:Cisss schreef:Wij zijn ook lid van Brooke. Nu je het toch hebt over kerstkaarten, wij hebben vorig jaar een briefje bij onze kerstkaarten gedaan van Brooke Hospital. Aan alle (zo'n 50) mensen die wij normaal een kerstkaart sturen hebben wij dit erbij gedaan.Echt verschrikkelijk hoe die dieren eruit zien. Laatst hadden we ook weer een nieuwsfolder gekregen. Ik kon er écht niet naar kijken, verschrikkelijk!!
![]()
Echt goede ideeën komen hier voorbij! Vooral doen!!
Wat heb je er precies bijgedaan??
mindje12 schreef:het is gewoon zielig
wie een feestmaal
en hun moeten werken
maar dan vin
dt ik dat daar een actie tegen moet komen