Als ik het lees zie ik weer de beelden voor me en springen de tranen zowat in mn ogen! Wat waren dat mooie beelden zeg! en die foto...

Het stomme is, dat ik (en waarschijnlijk een hoop andere "paarden" mensen) al bij mezelf dacht: waarom gebruiken ze geen paarden.. het zijn kuddedieren... Jij (jullie) hebt die gedacht omgezet in een daad en dat vind ik echt super!(en dapper)
Ik had het denk niet gedurfd! (afgezien van het feit dat mijn pony waarschijnlijk zijn neus niet boven water had kunnen houden met z'n 1.35m

)
Mensen kunnen soms zo stom denken! Alsof jij gedacht hebt: Goh, laat ik vandaag is even een groot risico menen voor mezelf en mijn paard, zodat ik op tv kom! Jippie!
Mensen blijven altijd jaloerse wezens! Ze gunnen je alles, maar owee als je het krijgt! Kijk maar eens als iemand de loterij wint..
Ook vind ik het echt erg dat die eigenaar daarvan beschuldigd is. Als je zoiets op het nieuws hoort ga je er eigenlijk wel vanuit dat het ook zo is. Gelukkig weten jullie hoe het echt zit en heb je dat bij deze ook duidelijk gemaakt.
Nogmaals vind ik het echt super wat jullie gedaan hebben en vind ik dat alle aandacht (ook al vroegen jullie er niet zelf om) terecht is geweest!
En als mensen er moe van worden: prima, maar reageer het niet op deze meiden af, want daar zou je nog een voorbeeld aan kunnen nemen!!