Haha, ik zie overal 'piet' staan, dacht; wat zijn die mensen dom aan het typen.. Maar nu snap ik het.
Huh, als je op voorbeeld klikt, krijg je wel puntjepuntjepuntje te zien... Als je 'm verzend krijgt je de echte puntjes in het bericht..
@ Elske_ : ja dat had ik dus ook!absque_dubio schreef:Haha, ik zie overal 'piet' staan, dacht; wat zijn die mensen dom aan het typen.. Maar nu snap ik het. Dacht ik ook, ik zat al te zoeken naar een topic waar het complot instond. Totdat ik ineens zelf ook had ge-Piet.
Jeetje, wat hebben ze nog meer in petto voor ons? Ik hoop nog meer... Ik vind dit heel cool, jullie niet?Sorry, even mailig bezig EDIT: Bij mij doet ie het niet
Sammie schreef:Op VN is het uitgeschakeld. Anders werden de nieuwsberichten ook Piet meer goed leesbaar Weet je dat zeker?
Niet zeuren hoor In een ander topic doet ie het wel EDIT: Niet zeuren hoort Piet cadeau's geven te worden
Geweldig, ben benieuwd wat er nog meer gaat komen!Dacht al dat ik gek aan het worden was dat ik over Piet zag staan in plaats van niet... edit: me onderschrift wordt wel erg leuk zo!
bekHaha, b e k (zonder spaties) veranderd in kruidnootjeHee, das raar, in mijn voorbeeld doet hij het wel en hier niet!