Toch fijn om dit dan op http://www.dehoefslag.nl te lezen.
Al weet je niet meer wat je moet geloven:
Citaat:
'Totilas wordt níet verkocht'Ondanks alle geruchten die na zijn laatste optreden in Stuttgart opborrelden in de wandelgangen, wordt Moorlands Totilas niet verkocht. Eigenaar Kees Visser reageert luchtig op alle commotie die ontstaan is de afgelopen week. 'Je ziet dit iedere keer als Totilas ergens gelopen heeft. Na zo'n optreden komen er natuurlijk veel aanbiedingen voor het paard en je weet hoe het gaat met roddels. De eerste persoon hoort dat hij een bod heeft gekregen en de derde persoon zegt al dat hij verkocht is. In dat tempo gaat het, daar doe je niets aan. Ik vind het allemaal niet zo spannend, onze focus ligt nu op de wereldbekerwedstrijd in Londen. Je vraagt een eigenaar niet naar de prijs van zijn paard, net zoals je een vrouw niet naar haar leeftijd vraagt. Bovendien kun je er wel van uit gaat dat áls Totilas werkelijk verkocht zou worden, wij dat per omgaande aan de media zouden laten weten. We weten wat voor een impact dat dier heeft. Het zou een aderlating voor Nederland betekenen, en aan de andere kant een enorme boost voor de sport dáár. Men vraagt mij wel eens, wat als er nu een man met een tulband komt die een bedrag biedt dat je niet kunt weigeren? Nou, ik kan je vertellen, die heb ik in de dressuursport nog nooit een zien lopen!' (CH)